Endelig klar!

Marianne1

Glad i forumet
Til onsdag blir det egguthenting! Endelig!!!!!!!! Føles om jeg har ventet en evighet nå! hehe.. [:)] Det er desverre ikke mange eggene å snakke om, men håper de er av god kvalitet så det blir innsetting på fredag! Gleder meg!!!!!!!!! 

Blir en spennende uke for deg da [;)]     Får håpe det er knall kvalitet så du får en laaang rugeperiode!!! Masse lykke til Marianne1 [;)]

Lykke til Marianne, da blir du helt sikkert ruger til helgen. Vnter spent på oppdateringen din. Hvor mange dager med Puregon ble det på deg nå, jeg tror ikke du slo meg var 17 dager her, ehhhh...[:'(]

Så bra, da er ventetiden over. Masse lykke til.

Blir en spennende uke for deg da Får håpe det er knall kvalitet så du får en laaang rugeperiode!!! Masse lykke til Marianne1

ORIGINAL: twinanne

Lykke til Marianne, da blir du helt sikkert ruger til helgen. Vnter spent på oppdateringen din. Hvor mange dager med Puregon ble det på deg nå, jeg tror ikke du slo meg var 17 dager her, ehhhh...[:'(]

Å jo da.. Ble 19 dager!!! Er SÅ ferdig!! hehe

Skjønte de begynte å stresse litt. De liker visstnok ikke at man bruker det stort mer enn 14 dager..

ORIGINAL: * Bobbo *

Så bra, da er ventetiden over. Masse lykke til.

Signerer[:)]

ORIGINAL: Marianne1

ORIGINAL: twinanne

Å jo da.. Ble 19 dager!!! Er SÅ ferdig!! hehe

Skjønte de begynte å stresse litt. De liker visstnok ikke at man bruker det stort mer enn 14 dager..

Det har jeg forstått også, men fikk ikke skikkelig svar om det ble dårligere eggkvalitet eller om det er pga at det sliter på kroppen, det første fikk jeg ikke noe skikkelig svar på, det andre spørsmålet så virket det som om det var hovedegrunnen til at de ikke likte laaaange perioder med Puregon og lignendes. Men de har hvist blitt gravide med mange dager her inne på Puregon. Så da for vi vel slappe av med det beviset at det kan funke med mange dager på sprøyter også[:)]

ORIGINAL: Emmas mamma!

Blir en spennende uke for deg da [;)]     Får håpe det er knall kvalitet så du får en laaang rugeperiode!!! Masse lykke til Marianne1 [;)]
Satser på et gullegg da[:D]

*HÅPEHÅPEHÅPE* ønsker deg masse lykke til[:D]

ORIGINAL: Apple

Å, så flott! Krysser fingrene for deg! [:)]

[:)]signerer denne[:)]

ORIGINAL: livslyst

ORIGINAL: Marianne1

Til onsdag blir det egguthenting! Endelig!!!!!!!! Føles om jeg har ventet en evighet nå! hehe.. [:)] Det er desverre ikke mange eggene å snakke om, men håper de er av god kvalitet så det blir innsetting på fredag! Gleder meg!!!!!!!!! 

Vært borte herfra et par dager, men tenkte på deg i går. Så spennende det blir i morra! Masse lykke til!! Selv om det er få egg trenger du bare et for å få en liten spire. Gleder meg til å høre hvordan det går. Skal sette inn på fredag du da. Kjenner sommerfuglene i magen på dine vegne. 
Det gjør sikkert du å, men snart er det ikke bare sommerfugler der får vi håpe....
Begynner å vente på tanta nå. Var ustabilt forrige syklus så vi får se om det bli tilbake i min normale syklus. Etter den gamle skulle jeg kunne ringt inn i morra. Kjenner litt murring så jeg håper ting er på gang. Tror jeg hadde el siste dag i forrige mens. Spennende tider dette...

Klem og lykke til 

Ja veldig spennende. Klarer ikke helt å la være å sitte her, selv om nakken er stiv og jeg ikke kan se til høyre. Burde strengt tatt IKKE sittet foran en dataskjerm... MEN.. Ingen i familien vet noe om dette, og ikke så mange venner heller. Så et sted må jeg jo få utløp for følelsene mine. Og så får jeg oppdatert meg på dere! Det skjer jo så mye spennende her! Virker som om det er mange som tester positivt om dagen, og det lover jo godt! Håper tante kommer på besøk til deg snart da! [;)] Får det er vel ikke håp om at den ikke kommer i det hele tatt. Eller??

[:)]
ORIGINAL: VilSåGjerne

*HÅPEHÅPEHÅPE* ønsker deg masse lykke til[:D]

bare å signere disse

Back
Topp