Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: twinanne
Lykke til Marianne, da blir du helt sikkert ruger til helgen. Vnter spent på oppdateringen din. Hvor mange dager med Puregon ble det på deg nå, jeg tror ikke du slo meg var 17 dager her, ehhhh...[:'(]
ORIGINAL: Marianne1
ORIGINAL: twinanne
Lykke til Marianne, da blir du helt sikkert ruger til helgen. Vnter spent på oppdateringen din. Hvor mange dager med Puregon ble det på deg nå, jeg tror ikke du slo meg var 17 dager her, ehhhh...[:'(]
Å jo da.. Ble 19 dager!!! Er SÅ ferdig!! hehe
Skjønte de begynte å stresse litt. De liker visstnok ikke at man bruker det stort mer enn 14 dager..
ORIGINAL: Emmas mamma!
Blir en spennende uke for deg da [;)] Får håpe det er knall kvalitet så du får en laaang rugeperiode!!! Masse lykke til Marianne1 [;)]
ORIGINAL: livslyst
ORIGINAL: Marianne1
Til onsdag blir det egguthenting! Endelig!!!!!!!! Føles om jeg har ventet en evighet nå! hehe.. [:)] Det er desverre ikke mange eggene å snakke om, men håper de er av god kvalitet så det blir innsetting på fredag! Gleder meg!!!!!!!!!
Vært borte herfra et par dager, men tenkte på deg i går. Så spennende det blir i morra! Masse lykke til!! Selv om det er få egg trenger du bare et for å få en liten spire. Gleder meg til å høre hvordan det går. Skal sette inn på fredag du da. Kjenner sommerfuglene i magen på dine vegne.![]()
Det gjør sikkert du å, men snart er det ikke bare sommerfugler der får vi håpe....
Begynner å vente på tanta nå. Var ustabilt forrige syklus så vi får se om det bli tilbake i min normale syklus. Etter den gamle skulle jeg kunne ringt inn i morra. Kjenner litt murring så jeg håper ting er på gang. Tror jeg hadde el siste dag i forrige mens. Spennende tider dette...
Klem og lykke til