Endelig...kanskje..

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
har hatt problemer med å få i lille grøt, men i går så kjøpte jeg en ny en, å den likte han så i går og idag har han spist opp alt uten problem, så deilig. Og nå har det heller ikke vært noe problem og legge han, sovner med en gang. Åååå han har sovet rundt to netter nå:)

hvordan er det med dere andre?

Det virker som om lille fortsatt blir god og mett på mm her, spiser fortsatt som regel bare på en side til hvert måltid.. Men hun virker veldig nysgjerrig på det vi spiser så i dag kjøpte vi et sånn glass med pære så hun fikk smake bittelitt :) tror hun syns det var rart, men også litt godt :) ingen rare grimaser :)

Vi har gitt grøt nå i 3 dager! Virker som om han liker smaken:-) har bare gitt noen få ts med grøt blandet med mm, Tar det veldig med ro. Min sover ikke hele natten, har fortsatt 2 måltider på natt, men sover bedre og mange timer fra han legger seg. Har en morgenfuggel da;-)

Mini får bare mm og virker mett og fornøyd. Er det da dumt å prøve å begynne å gi annen mat? Venter til hun er fire mnd selvfølgelig.

Her blir hu mett og fornøyd medmm ennå, begynt å gi litt smaksprøver av most frukt, det liker hu kjempe godt :) Men snuppa sovner ikke av seg selv på kvelden og sliter med å få henne til å sove :/

Vi har gitt grøt nå i 3 dager! Virker som om han liker smaken:) har bare gitt noen få ts med grøt blandet med mm, Tar det veldig med ro. Min sover ikke hele natten, har fortsatt 2 måltider på natt, men sover bedre og mange timer fra han legger seg. Har en morgenfuggel da;-)

ja, kjekt når di spiser. Har bare blitt bedre og bedre me soving her og, så d endrer seg bare plutselig.

Mini får bare mm og virker mett og fornøyd. Er det da dumt å prøve å begynne å gi annen mat? Venter til hun er fire mnd selvfølgelig.[/quote

går fint at minien får begynne og smake på ting fra 4 mnd, ei venninna av meg sa det at hvis de får smake på forskjelligt så er det ikke så vanskelig når di blir eldre. Å hun ammer, men begynte og gi grøt når han var rett over 4 mnd, er nå 8 mnd, å liker alt!

ja, kjekt når di spiser. Har bare blitt bedre og bedre me soving her og, så d endrer seg bare plutselig.
Ja, det kan plutselig endre seg:-) men har ingenting imot å amme på natten jeg da.. Utrolig hva man venner seg til;-) leste forresten definisjon på hva det betyr at babyen sover en hel natt! Det stod at hvis baby sover 5-6 t sammenhengende, var det å sove en hel natt for en baby. Det betydde ikke at mor fikk sove en hel natt.. Hehe. Kjente det var litt godt å lese, for man higer jo etter en hel natt søvn og mange barn sover fra 19-7, men da er det ihvertfall ikke uvanlig om man ikke gjør det:-)

Ja, det kan jo ikke skade...Selvom mange sier det er unødvendig. Jeg gleder meg til hun skal få begynne å smake :)

Ja man ønsker seg en hel natt søvn. På hs sa di at når di var 6 mnd sov mange rundt . Men det sies jo at di sover tidligere rundt når di får mme, men det gjør ikke han her ihvertfall å han har fått mme siden han var 2 mnd. Men men , plutselig :p

Ja, det kan jo ikke skade...Selvom mange sier det er unødvendig. Jeg gleder meg til hun skal få begynne å smake :)

Han her skal få begynne og smake på litt forskjellig, jeg er veldig kresen selv og vil ikke at han skal bli det. Hehe. Ja veldig spennende når de kan begynne med fast føde:)

Hun har fått smake grøt, men vil ikke gi henne fulle måltider før hun ikke er fornøyd med mye lengre.

Back
Topp