endelig kan jeg melde meg inn her :)

tyren86

Forelsket i forumet
i dag fikk jeg positiv test :) bestemt oss for å prøve å få en til, men ikke aktiv prøving. jaggu gikk det fort :)2 ganger sengehygge og vips to streker :)
lurer litt på om jeg kan være gravid med tvillinger? har så mage smerter, umenskelig kvalm? vondt i hele ryggsøylen oh kors ryggen . har 3 barn før men ikke vært så dårlig med de ?? spennende :)
 
i dag fikk jeg positiv test :) bestemt oss for å prøve å få en til, men ikke aktiv prøving. jaggu gikk det fort :)2 ganger sengehygge og vips to streker :)
lurer litt på om jeg kan være gravid med tvillinger? har så mage smerter, umenskelig kvalm? vondt i hele ryggsøylen oh kors ryggen . har 3 barn før men ikke vært så dårlig med de ?? spennende :)

Gratulerer så mye [emoji172]
Har ingen erfaring med tvillinger, så aner ikke [emoji12]
 
Gratulerer så mye med spiren :) Blir spennende å se hvor mange du venter da :D
 
Gratulerer så masse og velkommen
 
dette er spennende jenter
 
Gratulerer så mye! Når tror du at du har termin sånn circa? Jeg har vært gravid med tvillinger og hadde vondt fra dag 1 og var ulidelig kvalm fra fullført uke 5. Du kan jo prøve CBs ukeskalkulator, og dersom den viser at du er lenger på vei enn det du vet du er, betyr det at hcg er over gjennomsnittet, som igjen kan være en indikator for tvillinger. Eller du kan be fastlegen om en blodprøve for mer nøyaktig svar. Men helt sikker kan man aldri være før ultralyd.
 
Glemte å si at jeg selv fikk positivt blodprøvesvar i går og har foreløpig termin den 7. mai :) Tvillingene mine ble dessverre født for tidlig til å overleve, så dette blir mitt første barn.
 
i dag fikk jeg positiv test :) bestemt oss for å prøve å få en til, men ikke aktiv prøving. jaggu gikk det fort :)2 ganger sengehygge og vips to streker :)
lurer litt på om jeg kan være gravid med tvillinger? har så mage smerter, umenskelig kvalm? vondt i hele ryggsøylen oh kors ryggen . har 3 barn før men ikke vært så dårlig med de ?? spennende :)
Gratulerer!!
 
Back
Topp