Endelig internetttilgang!!

2ivente

Flørter med forumet
Begynner å miste troen på at de har tenkt seg ut nå...
Legen som undersøkte meg i går, sa at det var bare snakk om timer før de ville være ute. Så jeg ble innlagt på føden, og Tom måtte dra fra jobb i full fart. Men riene lar vente på seg, og hittil har det vært bare uregelmessige kynnere. (Har hatt en del av de den siste måneden)

I dag ble jeg flyttet til et annet rom igjen.. Får ikke tilbake på hotellet nå. Ligger på barsel, og det er forsåvidt greit.
Skulle egentlig få reise hjem i dag jeg..[:(] etter å ha vært her nesten i 4 uker, med flat livmorhals..
Men men, har ikke noe tro på at det kommer til å skje noe med det første. De har sagt at det kommer til å skje "når som helst", helt siden jeg ble innlagt..
Begynner å bli lei av sykehus og kynnere nå![:'(]

I dag ble jeg flyttet til et annet rom igjen.. Får ikke tilbake på hotellet nå. Ligger på barsel, og det er forsåvidt greit.
Skulle egentlig få reise hjem i dag jeg.. etter å ha vært her nesten i 4 uker, med flat livmorhals..
Men men, har ikke noe tro på at det kommer til å skje noe med det første. De har sagt at det kommer til å skje "når som helst", helt siden jeg ble innlagt..
Begynner å bli lei av sykehus og kynnere nå!

Huff - skjønner godt at du er lei nå, ja..

*trøsteklem*

Uff da, skjønner det er kjedelig....men du så da riktig så glad ut på det bilde under maimagene, hehe...
Håper det setter i gang for fullt snart da [:D]

Skjønner at du blir utålmodig ja..! Man hører jo gjerne på fagfolk og tror blindt på dem noen ganger, men så er det jo kroppen din som bestemmer da...[;)]  Lykke til hvertfall, hold motet oppe!

ORIGINAL: Pivi

Skjønner at du blir utålmodig ja..! Man hører jo gjerne på fagfolk og tror blindt på dem noen ganger, men så er det jo kroppen din som bestemmer da...[;)]  Lykke til hvertfall, hold motet oppe!

Signerer!!![;)]
De kommer når kroppen er klar...

Forstår det er utrolig kjedelig å ligge der, men for hver dag som går, så har babyene dine det bedre og bedre, de er vel ikke klare for å møte verden enda[;)]

du får ha ordentlig lykke til!!!!!!
trur de er nåkken lurebabiser[:D] kanskje de trives på sykehuset[8D]

ORIGINAL: Pivi

Signerer! Håper det ikke drøyer for lenge, slitsomt å gå å ikke vite[:@] 

Skjønner at det er at det ikke er lett å vente sånn ! Selv om en håper for babyenes del at de holder seg inne en stund til er det jo nervepirrende å gå sånn og vente ! Du skal vite at vi i Mai-forumet tenker mye på dere alle 4 og håper at alt er bra med dere !

Back
Topp