Endelig internett igjen!

lills

Gift med forumet
Da er vi på plass å fått internett..
Har fortsatt igjen en del i gamlehuset, men føler vi har det meste her nå, så masse av det som ligger igjen kan kastes (klær og div som ikke brukes..)
Vi stortrives og Sondre koser seg med rommet sitt!! Han er skikkelig flink! Har godt veldig bra å ligge på eget rom! Hurra! Nå vil jeg ha baby i magen..!

Håper alle har det bra! [:D]

Bra å ha deg tilbake og godt at alt går bra med flyttingen[:D] 

Vi gleder oss til en HAUG av bilder[:D] 

Så deilig å være i hus, og enda bedre blir det når alt er ferdig flyttet og ryddet [:D]
Så godt at lillemann liker rommet sitt og trives i ny bolig. De tilpasser seg jo disse små så det går jo stort sett greit.

Holder ikke du på med shred Lills? (apropos liksom [8D])
Hvordan går det?

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Så deilig å være i hus, og enda bedre blir det når alt er ferdig flyttet og ryddet [:D]
Så godt at lillemann liker rommet sitt og trives i ny bolig. De tilpasser seg jo disse små så det går jo stort sett greit.

Hvordan går det?

He he..
Joda, gikk så fint i starten, men så kom flyttinga og masse dritt på jobben å da datt jeg av lasset!
Jeg skal starte opp igjen for jeg føler det gikk så fint å greit! Tok ikke lang tid osv.. Var mest bare godt!
Flere som har startet ser jeg.. Hvordan går det med deg der?[:)]

Bilder ja lbaby.. He he.. kommer! [8D]

ORIGINAL: lills

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Hvordan går det?

He he..
Joda, gikk så fint i starten, men så kom flyttinga og masse dritt på jobben å da datt jeg av lasset!
Jeg skal starte opp igjen for jeg føler det gikk så fint å greit! Tok ikke lang tid osv.. Var mest bare godt!
Flere som har startet ser jeg.. Hvordan går det med deg der?[:)]

Bilder ja lbaby.. He he.. kommer! [8D]

Joda går fint. Dag 8 ferdig nå. Men jeg trener ikke lør og søn. Da er det familietid.
Men fy så støl jeg var de første 3 dagene. Så det går lettere nå. Neste uke blir det Level 2 og det så ganske horribelt ut [:D][8D]

Back
Topp