Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som faktisk klarte å slutte etter å ha lest den boka? Driver å leser den nå, håper jeg blir nok hjernevaska t å ikke røyke mer etterpå..[:)] Denne gangen SKAL jeg klare å slutte!! Er veldig bestemt denne gangen[:)]
Jeg har sluttet med den flere ganger[8D]
Er så lett å slutte at jeg har begynt igjen... men ikke denne gangen, vært røykfri i nesten 2 år[:)]
Jeg har lest begge bøkene og syns uten tvil den vanlige endelig ikke røyker-boken er best, den for kvinner var ikke noe syns jeg...
Jeg har god erfaring med disse bøkene (leste både dem for menn og den for kvinner - helgradering hehe) Den for menn er noe mer huleboer-enkel både i språk og i eksempler spør du meg...Likte bedre den for kvinner[;)]
Har nå vært røykfri i nesten 1.5 år - uten abstinens og uten lyst på røyk sluttet på dagen (etter en saftig fest med 3 stk 20 pakninger)[:D]
Lest den, syntes det var en elendig bok... [:-] Mener å huske at det som irriterte meg mest var for mange selvmotsigelser... Var ikke det minste med på å hjelpe meg til å slutte å røyke, det klarte jeg på egenhånd da jeg ble gravid[;)] MEN jeg vet at mange syns den er bra da (av en eller annen merkelig grunn[8D]).
Leste den for kvinner, og slutta i 3 mnd, var overlykkelig den første måneden.. men så
ble det fest og morro da vett [&:] klarte ikke å slutte med festrøyking, så var det pån igjen..
Men jeg skal slutte snart igjen, og da er det frem med boka [:D]
Jeg sluttet etter å ha lest boka. Holdt opp i 2 mnd, så fant vi ut at jeg var gravid og jeg mistet kjapt og da var det påan igjen. Da gadd jeg ikke lese boka, så jeg slutte når jeg ble gravid. Litt uti svangerskapet, uke 11- 12 eller no.
Så boka har jo fungert en gang, men nå røyker jeg bare på fest, og det er ingen problem!