Endelig i permisjon!

blirdet3?

Andre møte med forumet
Da har permisjonen endelig begynt:) Hadde siste dag på jobb idag. Nå skal jeg slappe av, kose meg, bruke spa-gavekortet mitt, dra på kafe og spise lunch, dra til frisøren, shoppe litt babyklær og forbederede meg mentalt på at lillesøster snart er her. Håper hun ikke kommer før termin:) Nå er det ikke lenge til april, jenter!!!!

gratulerer med å ha kommt så langt da:) så bra at du har jobbet!:) skulle ønske jeg klarte:/

kose deg kjempe masse frem mot termin:)

Gratulerer med permisjon! [:D] Neste uke er det endelig min tur! [:D]

hehe,d har min oxo nå=) syns d er skikkelig digg=)=)

grattis med permisjon[:)]
har og begynt på permisjon,men har vert sykemeldt så lenge at det er liksom ikkje forskjell[8D]

Gratulerer med påbegynt permisjon. Man må bare nyte de siste ukene nå....

Gratulerer med at permisjonstiden din har startet![:)] Synes det er utrolig tøft gjort av deg å ha jobbet fram til nå, da fortjener du virkelig å få slappe av nå![:)]
Selv begynte jeg på permisjonen min den 12.mars, men har vært sykemeldt ganske lenge, pluss at jeg går på skolen så blir egentlig ikke så mye forskjell her da[:)] Har to uker igjen med skole før påskeferie, også har jeg termin så da blir det fri på meg[:)] Gleder meg![:D]

Gratulere! [:D] Det samme her. Permisjonen begynner i morgen! [:D]

Jeg nyter de siste to ukene på jobb, men gleder meg til permisjonen. Kos deg i permisjonen din.

Back
Topp