Endelig i bedre form :)

Myshelle

Elsker forumet
Tredje dagen uten så mye kvalme, vært på jobb og greier :) merker kondisen ikke er på topp da etter to mnd på sofaen omtrent :-p nå skal jeg straks til jordmor, håper vi får høre på hjertelyden :) 15+4 i dag tror jeg :) ønsker dere alle en fin dag!

Hipp hurraaaaaaaa :)

Jeeiii for bedre form :)
Lykke til hos jm, satser på at du får høre en fin liten hjertelyd :)

naise!! har (bank i bordet) ikke spydd på 14 dager nå, så føler med mer å mer normal for hver dag som går ;)

Oppdatering :Gruet veldig siden min dårlige erfaring der da jeg mistet i uke 24 sist. Så gruet meg til å legge meg på benken for at hun skulle lytte. Meeeen vi fikk høre en herlig hjertelyd, og jeg er lykkelig!! <3 <3

Oppdatering :Gruet veldig siden min dårlige erfaring der da jeg mistet i uke 24 sist. Så gruet meg til å legge meg på benken for at hun skulle lytte. Meeeen vi fikk høre en herlig hjertelyd, og jeg er lykkelig!! <3 <3

Så deilig følelse, nyt den :) gratulerer :)

8 mars... :/ Så akkurat 3 uker igjen :) Kunne godt hatt litt mer tid ja... Gleder meg til å følge deg videre! Nå er det din tur! :)

8 mars... :/ Så akkurat 3 uker igjen :) Kunne godt hatt litt mer tid ja... Gleder meg til å følge deg videre! Nå er det din tur! :)
Oj, 3 uker, det går nok fort. For min del så håper jeg det går fort, for skal på o.ul 6.mars ;-) søt du er, det er koselig :D ja nå håper jeg virkelig at tiden er inne for at jeg skal lykkes tilslutt :)

Back
Topp