Endelig hjemme

*Laila*

Forumet er livet
Ja jeg fikk endelig komme hjem i dag[8D]Gutten er nå 3150 gram,utrolig at han ennå er innabords[;)]Jeg fikk time til fjerning av cerclagen den 30 mai,men får jeg rier før det så må de jo ta den før.Så det blir spennende å se når han kommer[:D]Livmorhalsen var 21mm lang når jeg ble lagt inn for 13 dager siden,og i går var den 20,2mm,så den har ikke blitt mye mindre på disse 2 ukene jeg har ligget[;)]Håper at alt går greit med dere her inne[;)]klem

[;)]Velkommen tilbake!
Så godt å höre at alt er ok, og at han holder seg der inne fremdeles.
Han er jo blitt stor nå, da!
Lykke til videre[;)]

Klem

hallo hallo laila. kjekt og se deg her!
vi har tengt masse på deg. nå må du ha lykke til og håper at lille gutt vil være i magen en stund til.

klem lalina

Velkommen tilbake Lailia![:)]
Så godt å høre at det går bra, og at han er såpass stor om det skulle vise seg at han vil ut til deg litt tidligere enn planlagt.
Jeg var så frekk at jeg tok over vekt-tråden din i dag, og vips så er du her. [:D]

Hvordan er formen ellers ?

velkommen tilbake.du har vert savna,men du har jo hatt en pliktoppfyllende sladdrevenn.....[:D]

fin vekt på gutten din alerede[:)]blir spendene å se når han kommer

Heisann,jeg har det bra[:)]Men har jo nedpress og kontraksjoner,men det ville jeg hatt om jeg hadde vært på sykehuset.Jeg er ikke redd for å få rier nå,så de kommer når de kommer,men håper selvfølgelig jeg klarer 3 uker til.Får bare ta det som det kommer nå[;)]

Hei Laila.
Så flott at du har fått komme hjem igjen nå, og at gutten inni magen er blitt så stor[:)]
Lykke til videre[:)]
Klem

ORIGINAL: sol77

[;)]Velkommen tilbake!
Han er jo blitt stor nå, da!
Lykke til videre[;)]

Klem

signerer[;)]

Hei Laila!!

Så koselig at du er innom her igjen! Godt at det går bra med både deg og babyen. Så stor gutten din har blitt allerede da! Krysser fingrene for at han holder seg i magen din en stund til [:)]

Jeg er litt grønn, så jeg spør... Hva er cerclagen?[8|]

Heisann Laila! Så godt å høre at han er så stor og at det går bra med deg!! Tror jeg har nevnt det før, men min fetters ex-kone har slitt med det samme som deg, men hun har faktisk fått 4 barn (to med min fetter) og de har ikke kommet mange ukene før terminen. Så det er enda håp om at du skal klare noen uker til![;)]

ORIGINAL: Marihøne77

Hei Laila.
Så flott at du har fått komme hjem igjen nå, og at gutten inni magen er blitt så stor[:)]
Lykke til videre[:)]
Klem

Signerer denne[:D]

ORIGINAL: Irene29

Jeg er litt grønn, så jeg spør... Hva er cerclagen?[8|]
Heisann[:)]Du er ikke grønn[;)]Det er nok fler som ikke vet hva det er.Jeg har svak livmorhals,som gjør at jeg åpner meg alt for tidelig,det er derfor jeg har mista to ganger før,så cerclage er en tråd som er sydd igjennom livmorhalsen min denne gang.Den har hjulpet meg slik at jeg ikke skulle åpne meg for tidelig igjen,og den må jeg inn å fjerne før fødsel,har fått time den 30 mai.Håper du ble litt klokere[;)]

Ok, da forstår jeg. Leste tidligere et sted om det inngrepet du måtte ta. Men jeg koblet ikke!
Vil det si at du må hastefjerne den om fødselen starter før 30. mai?

ORIGINAL: Irene29

Ok, da forstår jeg. Leste tidligere et sted om det inngrepet du måtte ta. Men jeg koblet ikke!
Vil det si at du må hastefjerne den om fødselen starter før 30. mai?
Ja,da må jeg dra til sykehuset med en gang,for hvis jeg går lenge med tråden når jeg har rier,så kan livmorhalsen rivne.Men de fjerner den på 5 min,så det er fort gjort [:)]

Hei vennen og velkommen hjem

håper alt er bra med deg.Tenkt veldig på deg da

mangeklemmer

[:)]Hei snuppa[:)]

Sender en liten hilsen til deg her inne også!
Nyt dagene hjemme nå...

Klem sladrevennen din[;)]

Så koselig det er å være hjemme igjen, velkommen hjem [:)]

Takk for alle hyggelige hilsner[;)]Og Sollise,du har vært en flink sladrevenn[;)]TAKK skal du ha[;)][8D] Klem

[;)]Velkommen tilbake!
Han er jo blitt så stor nå, da!
Lykke til videre[;)]

Klem

Signerer denne jeg

Back
Topp