Endelig hjemme!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
ImageUploadedByBV Forum1377798949.722105.jpg
Etter over tre uker på farten kom vi endelig hjem nå i kveld! Så fantastisk godt!
Vi har hatt en suuuuper ferie! Lille og vi tre store som var på tur har kost oss masse på gran canaria! Sol og bading, vi store med is og lille med tomat og agurk :) lille fisken elsket bassenget og fikk til og med prøve å bade i sjøen, svømmer som en gal så fort hun kommer nedi :) sand mellom tærne var også veldig spennende :) lille er også blitt ekspert på å sjarmere med sine nydelige smil til alle som kommer i nærheten :)
Det gikk veldig fint å fly, men skal prøve å unngå å reise på ettermiddagen neste gang, lille ble veldig overtrøtt og den første natta var ikke noe kjekk! Når det ble kjedelig på flyet var tante og hennes telefon kjekk å ha :)ImageUploadedByBV Forum1377799348.957425.jpg
Frøkena har brukt ferien til å lære seg å snu seg fra magen til ryggen så nå snurrer hun rundt i rasende tempo :) og så har hun vokst ut av bagen på vogna :(
Nå blir det første natt i egen sen på en stund så dette blir spennende! :)
Sånn, det var en liten oppdatering fra oss :) klemmer til store og små :)

Åååååå, hørtes jo helt knall ut:) ruller begge veier nå da? Her og er agurk populært fortiden:p håper første natt hjemme går bra nå da:)

Høres ut som en flott ferie! Godt dere har koset dere. :)

Håper natten går bra! :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Nå ruller hun begge veier ja :)

Foreløpig går ikke legging særlig bra :( tilbake til akkurat der vi var før ferien, rasing og gråting :( skjønner virkelig ikke hva det er altså, alltid sånn når hun skal sove her hjemme :(

Hun vil vel at ferien skulle vare lenger ;)
Kjekt å høre at dere har kost dere. Neste helg reiser vi til varmere strøk. Det skal bli sååå deilig :)

Så bra dere har hatt det fint :) Hvor på Gran Canaria var dere? :)

*Emma020213*
*på app'n*

Så bra at dere har hatt en fin tur! Og at lille har kosa seg :) Er bestandig godt å komme hjem igjen!

Gikk flyturen greit da for lille da? Ikke plaga med dotter i ørene?

Vi skal ut å fly til fredag, skal hjem å besøke familien min ❤ Gleder meg masse!

❤25/2-13❤

Så bra at dere har hatt en fin tur! Og at lille har kosa seg :) Er bestandig godt å komme hjem igjen!

Gikk flyturen greit da for lille da? Ikke plaga med dotter i ørene?

Vi skal ut å fly til fredag, skal hjem å besøke familien min ❤ Gleder meg masse!

❤25/2-13❤
flyturen gikk kjempefint :) bare litt vanskelig å få den lille sosialklumpen til å sovne når det var så mange mennesker å sjarmere :P virka ikke som hun fikk dotter i ørene nei, når vi skulle lande satt hun å laga masse gøyale lyder :)

flyturen gikk kjempefint :) bare litt vanskelig å få den lille sosialklumpen til å sovne når det var så mange mennesker å sjarmere :P virka ikke som hun fikk dotter i ørene nei, når vi skulle lande satt hun å laga masse gøyale lyder :)

Haha ;) Hærlig!
Lille her er og sosial delux!! Og soving er for pingler ;) Jaja!

❤25/2-13❤

Back
Topp