Endelig hjemme !

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Da var jeg endelig hjemme ifra ferie.. Jeg sier endelig fordi formen er helt forjævli ! Har ikke klart å kost meg noe særlig bortsett fra sent på kveldene når kvalmen har stillnet litt.. Så det er deilig å være hjemme, i egen seng og egen do ! Pluss at jeg kan gå rundt i bare trusa ! [:D] Klær er bare i veien.. !

Sååå, skal prøve å få oppdatert terminlisten og fødested-tråden iløpet av kvelden.. Orker ikke begynne å styre med det nå med engang, er helt kake !

MEN, GRATULERER så mye til alle nye som er kommet ! Så utrolig koselig [:D][:D]

Og en STOR klem til dem som har mistet ! [:(]

Kommer forhåpentligvis sterkere tilbake litt senere ikveld [;)]

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Æsj så kjedelig å høre at du ikke har hatt det så greit [:'(]
Godt du har fått litt tid på kveldene som du er nogenlunde oppegående da! (sånn er det for meg å)
Syntes du er tøff jeg som tørte reise i det hele tatt, jeg tørr så vidt og bevege meg uttafor huset hehe...

Men da får du prøve og slappe'a og kose deg masse hjemme da.
Og God bedring - håpe det værste snart gir seg [:)]

Klem [:)][:)]

Velkommen tilbake fra ferie.[:D]
Og så kjedelig at du har vært dårlig da..
håper formen blir litt bedre når du kommer tilbake til din egen seng og hus da..[;)]
Borte bra men hjemme best [:D]

Hei!

Jeg er en av de nye som har klikket meg inn til forumet mens du var på ferie. Følte bare at jeg måtte sende over en liten sympatimail etter en slitsom ferie for deg og en stoor takk for at du er en av mange hyggelige her inne som tar i et tak (til tross for elendig form) og ordner terminliste. Får vel titte innom terminlinken og legge inn dato der og jeg...

Masse god bedring, måtte det gå plutselig over. Jeg for min del henger nesten 2 uker etter deg så her ligger kvalmen og sniker i buskene... Måtte den holde seg der og ikke bli mere krevende enn det...

;)

Hei[:)]
Jeg er nok også en av de som kom mens du var på ferie, men jeg har sett deg før[:)].
Uff, ikke noe kjekt å være på ferie når formen ikke er god, så velkommen hjem[:D]. Nå kan du tusle rundt i bare undertøyet igjen[:D].

Får håper formen din blir bedre etterhvert, og ta den oppdateringen når kroppen får hvilt seg litt, du[;)]

Takk for støtten jenter ! Formen er litt bedre ikveld, men har hatt noen stikkninger (ligamentsmerter) for første gang i kveld.. Pluss at jeg har en spenning i nakken ! Æsj !

Har iallefall oppdatert det som var, og endret litt på Terminlisten fordi jeg kjeder meg [:D] Skulle vel igrunn pakka ut og pakka ned igjen.. JA, jeg skal avgårde igjen i morgen ! Det tar aldri slutt ! Haha.. Gubben skal på hardangervidda, så da tar jeg med meg guttungen opp i campingvogna til foreldrene mine så jeg slipper å være helt alene.. Blir bare 2-3 dager, hvis været holder..

Er deilig med ferie også, tiden går litt fortere, samtidig som det er noe dritt å ikke ha en do i umiddelbar nærhet, eller en barnevakt 24/7 [:'(] Får vel holde ut i noen dager til [:-]

[:D]Welcome home!![:D]

Det var da en travel frøken!

Jeg er også en av de nye her inne. Tror ikke jeg har hilst på deg før!
Men velkommen hjem og kos deg på neste tur! [:D]

Back
Topp