Hallo alle sammen!!! Takk for alle lykkeønskene jeg fikk da vannet mitt gikk natt til langfredag.. Jeg fikk selfølgelig ingen rier og ble satt i gang lørdag morgen. Det var en laaaaaaaaang dag og en laaaaaaaaaaaag natt, og først kl 04 natt til søndag ble jeg flyttet over til føden, og min forlovede måtte ringe mamma midt på natten for å få skyss til sykehuset... De kom til sykehuset kl 05, men jeg fødte ikke før kl 16.26. En nydelig liten gutt med masse svart hår!! Han kom 12 dager før terminen og veide 3210g, og var 50cm. Hodeomkrets på 36. Er utrolig glad for at det er over, og håper dere slipper å bli satt i gang. Riefremkallende dryppet var det værste jeg har vært med om, men da jeg fikk epidural ble det bedre. Så jenter: Jeg annbefaler epiduarl!! Det eneste var at riene stoppet opp på 9,5cm, men det var deilig med en pause!!! Så vi kom hjem i går, og vi nyter vært minutt!! Min forlovede var helt utrolig under fødselen, hadde ikke klart det uten han!! Da jeg kom hjem hadde han ryddet, vasket, støvsug, tørket støv i hele huset, pluss skiftet rent på sengen og vasket klær!!! jøss!! skal si han var glad da vi kom hjem!! Ungen min er så snill så snill.. han griner bare litt når han vil ha mat.. ellers så ligger han å maser litt med seg selv og sover.
Til dere som har fått baby, gratulere så masse alle sammen, og tildere som venter, lykke til, og gled dere!! Det er så absolutt vært all smerten når dere får deres lille baby... alt er glemt i det sekundet dere har født... Lykke til!!!![:D][:D][:D]
Til dere som har fått baby, gratulere så masse alle sammen, og tildere som venter, lykke til, og gled dere!! Det er så absolutt vært all smerten når dere får deres lille baby... alt er glemt i det sekundet dere har født... Lykke til!!!![:D][:D][:D]