Endelig hjemme igjen!

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
[;)]Tusen takk for alle gratulasjonene jenter, det var kjempe koselig å endelig komme tilbake hit [:D] Vi kom hjem i går, og Julie er sååå snill.. Men hun skal ha pupp omtrent hvert 5. min [;)] Hadde en skikkelig tøff fødsel, fikk epidural 3 ganger.. men de bommet på alle. Fikk skikkelig hodepine og nakken, skuldre og ryggen ble helt stiv pga det, så jeg måtte få noe de kalte blodpatch.. Da tok de blod fra armen min og sprøytet inn i ryggen for å tette igjen der de hadde satt epiduralene. Dagen etter var hodepinen vekk, men halve ansiktet mitt var lammet. Fikk beskjed om at det kunne ta dager før det gikk over, men i dag er det heldigvis bedre, selv om jeg ser bare tåke på det ene øyet [:-] Nå skal vi bare kose oss kjempe masse med Julie jenta vår! [:D]

Klem til alle fra oss tre!

Godt å høre at alt er bra nå! Hørtes ikke noe godt ut å oppleve det du opplevde med epiduralen... uff...

Koslig du stikker innom her når du har tid! MEn kos deg masse med Julie!!
Thea henger også i puppen hele tiden! Har begynt med smokk nå.. og det har letta litt! Deilig å få litt puppe-fri!

Ja, da hadde du jammen en hard fødsel![:-] Håper alt går bra med dere begge og at du kommer deg fort.
Velkommen hjem[:D]

Hei på deg og gratulerer igjen så mye med Julie!!! Kan tenke meg du er glad for å være hjemme igjen nå..

Huff stakkars deg da som hadde så tøff fødsel? Hjelp det hørtes ikke moro ut!! Får håpe øyet ditt blir bra igjen snart da!

Nå må dere kose dere masse og nyte dagene...

Ps: Hva slags hårfarge har hun da? ( Husker du vi pratet om kombinasjon lyst hår og mørkt??)

Stor klem fra fruluna

Back
Topp