Endelig hjemme igjen:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Vi kom hjem i går kveld, det ble sent for lille nasse, hun var skikkelig sur og trøtt stakkars.
Flyturene gikk strålende, turen kunne vel ikke gått særlig mye bedre heldigvis:)
Vi har hatt strålende sol hele uka, temperaturen har ligget på 28-30 grader.
Nasse har storkoset seg, fått masse oppmerksomhet, noe som har passet frøkna bra, nå har hun fått litt stjernenykker :cool: laughing7

Noen bilder av turen:)

FOR et fantastisk sted :D
Det ser helt herlig ut =)

Det var herlig, virkelig eldorado for barn, hit må vi tilbake når nasse blir større:-)

Åh,det så bare helt vidunderlig ut!!Så bra at dere har hatt en fin ferie:-)

Så helt fantastisk ut:D godt og høre dere hadde en fin tur:)

Så fine bilder,og så deilig med en blid og fornøyd jente :D
Der så det helt fantastisk ut! :D
Bra dere hadde en fin tur,og velkommen hjem igjen :)

Så utrolig digg ut! og kan se lillemor har kost seg masse! :D men det er vel alltid godt å komme hjem ;)

Så utrolig digg ut! og kan se lillemor har kost seg masse! :D men det er vel alltid godt å komme hjem ;)

Ja, man blir lei til slutt heldigvis hehe:-)

Himmel, det så jo ut som reine skjære paradiset!!!
Hva kosta det for ei uke?

Hvordan gikk flyturen? Sov hun mye? Blei hun lei?

Himmel, det så jo ut som reine skjære paradiset!!!
Hva kosta det for ei uke?

Hvordan gikk flyturen? Sov hun mye? Blei hun lei?
Ja, det var virkelig fantastisk:) Det kostet mer enn nok for å si det sånn;)
Flyturene gikk kjempeflott, hun sov mest på turen hjem igjen, var blid hele veien heldigvis:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ja, det var virkelig fantastisk:) Det kostet mer enn nok for å si det sånn;)
Flyturene gikk kjempeflott, hun sov mest på turen hjem igjen, var blid hele veien heldigvis:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
så flott da!
Hva fant dere på for å få tida til å gå?

hehehe, tenkte på flyturen jeg da :p
På ferie får man alltids tida til å gå, om ikke enn for fort :p ;)

Vi hadde med masse leker, og et nettbrett, så sov hun litt og koset litt i armene våre:-)

Vi hadde med masse leker, og et nettbrett, så sov hun litt og koset litt i armene våre:)
Jeg har vært så skeptisk til så lang flytur med Hermine, men når hun holdt ut 8,5 timer i bilen så tenker jeg at fly kan vel ikke være noe problem...da slipper hun jo å sitte spent fast i bilstol ;) :P :D

Jeg har vært så skeptisk til så lang flytur med Hermine, men når hun holdt ut 8,5 timer i bilen så tenker jeg at fly kan vel ikke være noe problem...da slipper hun jo å sitte spent fast i bilstol ;) :p :D

Softbag er gull på langreise:-)

Back
Topp