Endelig hjemme igjen

Hanna C

Gift med forumet
Hei alle sammen[:D]

Nå er jeg endelig hjemme igjen fra sykehuset etter fødselen. Jeg har fått verdens vakreste og skjønneste gutt[:D] Det er så utrolig deilig og være hjemme igjen. Stille og rolig, og ikke minst alenetid sammen med kjæresten og lille engelen vår! Det ble lite av det på ullevål!! FRYKTELIG mye styr og mas med amming. Det var helt forferdelig til tider. Det var stunder der jeg satt og gråt og ammet samtidig. Det er ikke noe hyggelig når det henger flere personer over deg og skal vurdere deg når du ammer!! og ikke nok med det, du får ikke lov til å ha puppen i fred heller, de skulle hele tiden ta og klemme og stå i, og det uten og spørre først!!!!! ARG.....Fryktelig sterssfaktor[:'(][:@][:'(] Jeg råder alle dere som skal amme om og si i fra hvor grensen går! Stol på dere selv!!! Jeg hadde problemer med amming på sykehuset, men nå som jeg er hjemme og i fred, går
det kjempefint![:D]

Tusen takk for alle gratulasjoner[;)] Kjempestas altså[;)] Til alle dere som er gravide: GLED DERE! Det er bare helt fantastisk, utrolig og få barn!! Kan ikke beskrives[:D][:)]
[:D][:D][:)]

Klem Hanna C[:D]

Velkommen tilbake, og gratulerer!

Synd at man skal behandles som en sak, og ikke som mennesker når man er på sykehuset.... frekke folk som bare "tar for seg"!

huff hørtes ikke noe gøy ut,godt du er hjemme igjen.[:)]

Så bra at dere har det fint nå, og har kommet dere hjem, og kan slappe av i fred og ro[:)]
Kan umulig være noe ålreit når de stresser sånn med ammingen , gruer meg litt til det selv jeg[:)]

Men uansett, masse gratulerer igjen, kos dere[:)]

Så godt å høre at alt er bedre hjemme. Hørtes ikke noe hyggelig ut å bli mast på sånn og stress skaper dessuten dårlig melkeproduksjon. Det burde jo alle på sykehuset vite!!!!! Ønsker dere alt godt i tiden fremover[:D]

Tusen takk[:D] Nå sover Nataniel som en liten engel, så da kan jeg gjøre litt andre ting også[:D] Som og sitte her, he he[:D]

sånn følte jeg det også på ullevål....de maste hele tida og dro og nappet i puppen hele tida....er ikke vant til å bli massert,dratt i og klemt ¨på puppene av andre damer.....ble fortvilet...... men det er godt du er hjemme og at det fugerer bra for deg/dere...grattis så kjempe masse[:D]

velkommen tilbake [:D]
Er kjempe stor å oppleve fødsel, men er enig med deg at det med puppen er ikke mye gøy [&o]

Velkommen tilbake Hanne C[:D]
godt å høre at alt går fint.

frekke folk på det sykehuset da[&:].. sann var det ikke der jeg fødte.. de var så snille og koselige.
godt du er kommet deg hjem da, så får du fred og ro til å ta det hele i ditt eget tempo.

Nå kan jeg ønske velkommen hjem også!!

Så glad for å høre at det går bedre med amminga nå! De var helt håpløse på Ullevål denne gangen altså! Fy søren.

Men du har jo verdens nydeligste gutt! han ligger her inne på en link som heter "her er tantebarnet mitt"

Gleder meg til å se han om ikke lenge. Gi Nataniel en klem fra tante da!

Stor klem fra søs

Så godt for deg å være hjemme igjen!
Kos deg glugg i hjel med mann og barn![;)]

Her er han igjen!!

Bare se så fin han er!!

M

Gratulerer så masse med den lille. Han var utrolig søt... Hvis det er til noen trøst så var det like mye stress på sykehuset i Arendal. Helt utrolig. Nesten så man ikke skulle tro at barna lever opp hvis ikke de får pupp. Utrolig irriterende...

Back
Topp