Endelig hjemme igjen:) (laangt)

Solstråletante

Elsker forumet
Nå har jeg endelig kommet hjem. [:D]
Opplevde mandag dag/kveld en del stikkinger der nede - vet jo at det er normalt, så opplevde jeg et par sviinger oppe på høyre side, aner ikke helt hva jeg skal sammenligne det med, også når jeg tørket meg når jeg var på do på kvelden kom det blod på papiret, vi snakker ikke mye blod, bare litt på papiret. Ringte da føde for å høre, tenkte jo mest på at det var modning selv, og ville jo vært kjekt å sjekke det av rein nysgjerrighet;) Når jeg kom dit likte ikke gynokologen sviinga og blodet, stikkingene brydde han seg ikke om egentlig:P Han tenkte da at det kunne være morkakesvikt og turte ikke å sende meg med ambulanse til Drammen (jeg var på sykehuset i Kongsberg, og de har jo ikke lov til å ta i mot fødseler lengre), så han skremte meg jo litt. Men, alt virka bra, hadde ctgmåling når jeg kom på kvelden, på natta og neste morgen + et par utover dagen. Morkaka ble friskemeldt, med ctgmålingene viste konstant aktivitet i livmora, men ikke i tak sånn som kynnere/rier er. Så de skjønte ikke helt det.. De var aldri redde for meg eller babyen, babyen hadde det perfekt så de på målingene:) De valgte å holde meg til i dag, var ingen forandringer i dag på ctgen, så ble sendt til Drammen slik at de kunne sjekke om det hadde påvirket livmorshalsen, noe det ikke hadde gjort. Da ble jeg "friskemeldt" og sendt hjem. Kongsberg sykehus er nok ekstra på vakt for tiden.. Hehe:) Så konklusjonen er at livmora mi er litt stressa:P Ikke noe å bry seg om:)

Så bra at alt er som det skal [:D]

Flott å høre at alt stod bra til!

Den stikkinga, blødningen og sviingen kjenner jeg igjen. Jeg har slitt med det i noen dager nå. Skal til legen i morgen, så jeg får nevne det for han da.

Stressa livmor du...[:)] Men supert at alt er fint![:)]

Så bra alt ser fint ut, masse lykke til videre [:)]

ORIGINAL: Isiste

Så bra alt ser fint ut, masse lykke til videre [:)]

så bra alt ser bra ut[;)] da er det bare å vente på at ting skal skje [:D] lykke til [:D]

Back
Topp