Endelig hjemme❤️

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
image.jpg I dag fikk vi endelig dra hjem med lille prinsessen, selv om ammingen ikke er helt 100%.

Kan ikke forklare med ord hvor god følelse det er å endelig ha henne hos oss.

Nå er det snart deres tur, og det et bare å glede seg❤️

Så nydelig. Kjenner jeg får tårer i øynene når jeg tenker over at vi snart alle sammen har barnet vi har ventet så lenge på:) gratulerer så masse med Prinsessa di:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så nydelig. Kjenner jeg får tårer i øynene når jeg tenker over at vi snart alle sammen har barnet vi har ventet så lenge på:) gratulerer så masse med Prinsessa di:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Tusen hjertelig takk:)

Vet akkurat hvor spente dere er nå, og hvilke forventninger dere har.
Og det beste er at det blir enda bedre enn hva man kan forestille seg❤️

Å så nydelig:Heartred Det går seg nok til med den ammingen etterhvert, viktigste er å slappe av og ikke stresse for mye den første tiden. Lærepenge fra sist! ;) Nå kjenner jeg virkelig det at jeg vil møte lillebror snart :)

Sååå nydelig! Kos dere masse hjemme. Og slapp av og ta det helt med ro med amminga, så kommer det nok etterhvert:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Helleduss så nydelig!!!!

Dette kan du Anna! Vakker jente. <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Å så søt:)Å dere er heldige,kos dere masse og nyt tiden..Ammingen kommer seg nok helt sikkert,bare ikke stress med det:)
Håper det blir min tur snart å komme hjem med lillebror:)glede seg:)

Så nydelig hun er! Har hun fått noe navn? :-)
Ikke stress med ammingen, det går seg til etter hvert

Å så skjønn!
Ja vil tro det er godt å komme hjem og være en familie hjemme!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Herlighet så fin<3 Satt plutselig å tenkte på at vi snart har 2 barn i hus!!?? Det er en veldig rar og surrealistisk tanke:-p Gleeeeeeder meg:-)

Jeg har ikke stresset med å få ut lillegutt før, men NÅ slo verpesyken min til! Noe så utrolig nydelig..! <3 Å, Anna, så heldige dere er <3

Å så nydelig:Heartred Det går seg nok til med den ammingen etterhvert, viktigste er å slappe av og ikke stresse for mye den første tiden. Lærepenge fra sist! ;) Nå kjenner jeg virkelig det at jeg vil møte lillebror snart :)
Så nydelig hun er! Har hun fått noe navn? :)
Ikke stress med ammingen, det går seg til etter hvert

Tusen takk:)
Håper virkelig jeg får det til, er litt av et stress det der...

Hun heter Frida :love017

Jeg har ikke stresset med å få ut lillegutt før, men NÅ slo verpesyken min til! Noe så utrolig nydelig..! <3 Å, Anna, så heldige dere er <3

Åh frk spent , snart er det din tur❤️
Veldig veldig snart også:)

Plutselig er han i armene dine:love017
Og ditt liv er plutselig helt fullkomment!

Å så skjønn!
Ja vil tro det er godt å komme hjem og være en familie hjemme!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Var helt fantastisk å komme hjem:)
Vi hat sett så frem til dette, og livet vårt er så fullkomment med henne som den største delen av det❤️

Så utrolig søt :Heartpink Frida er et kjempefint navn :). Du er så heldig som har henne hos deg! Kos dere masse, den første tiden går alt for fort..

Så nydelig! Kos dere masse med den lille jenta!

Back
Topp