Endelig helg

*Bobbo*

Forumet er livet
Endelig er helgen her igjen, deilig. [:)][:)][:)]
Idag skal vi bare slappe av og kose oss hjemme, er planen da.
Imorra er det julebord med jobben til samboer. Og søndag er det varetelling kl.09.00 på min jobb.
Litt av en helg. [&:]

Ha er dere planer da jenter?

Ha en strålende helg. [:)][:)][:)]

Denne helgen skal jeg overhode ingenting (mannen er på reisejobb).
Annet en litt små prosjekter jeg har hjemme...

Kanskje invitere noen venninner til søndag.

Jeg har arb.helg...men skal prøve å ta det rolig siden jeg ruger for harde livet..hehe[:)][:)][:)]

GOD HELG JENTER[:D]

Ja endelig helg[:D][:D][:D] No har da vore skikkelig travelt den siste tida, så eg har planar om å slappa skikkelig av[:)]

Ha ei super helg alle sammen[:)][:)][:)]

Jeg er død etter eksamen i dag, så tenker jeg bruker helgen til å slappe av!

Min mann jobber denne helgen, så da blir det vel det vanlige litt styr og stell her hjemme.
Det nærmer seg jo advent nå, for se hva jeg orker å gjøre.
Ellers er det strikketøy og hekletøy det jeg greier å få gjort der med mine hender, er litt hemmet av karpaltunelsyndrom som jeg har fått i forbindelse med svangerskapet.

Så må jeg nok slappe av også, for de kommende ukene så er det julebord på julebord[8D]

Det kan du skrive under på! Endelig er det helg[:D] Har vært 3 hektiske dager på jobb, så no gler eg meg til å ha ei rolig helg[;)] Har ingen planer for helga, i dag skal me kosa oss med bakt poteter! Skal lage det til litt seinere, nett no orker eg ikkje[8D] Vært på jobb til kl.5, så vil slappe av litt no, ta meg en dusj og så heller begynne med matlaginga[;)]

Må kose deg veldig på julebord i morgen da![:)][:)] Men huff, kjedelig med varetelling på søndag..[&:] Det hørtes ikkje så veldig kjekt ut akkurat...[&o]

ORIGINAL: vestlandsjento

Ja endelig helg[:D][:D][:D] No har da vore skikkelig travelt den siste tida, så eg har planar om å slappa skikkelig av[:)]

Ha ei super helg alle sammen[:)][:)][:)]

her også[:D] God helg til dere alle.

Back
Topp