Endelig helg!

Amie82

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Å kvalitetstid sammen med guttaboys <3
Har det så bra for tiden!!
Kjenner mine 2 små mer og mer å i går klarte jeg å kjenne bevegelsene utpå magen! :) Deilig!
Men såklart da mannen kom med hånden sin så ble det full stopp! Typisk!
Fikk sove lenge i dag å jammen var det deilig:) Stod opp å fikk spist knekkebrød med brunost noe jeg nesten MÅ ha hele tiden laughing7
Litt tv titting før jeg fant ut at jeg skulle prøve meg på en treningsøkt med zumba siden jeg har følt meg så bra i det siste :) Å det var kjempe godt! Deilig å få trent litt igjen :)
Før jeg ble gravid så jogget jeg 7 km hver dag og trente til Jillian Michaels- the collection!
Savnet så å være i aktivitet!Så nå håper jeg at jeg iallefall klarer å trene noen dager i uka. Har fått tommel opp fra lege så lenge jeg stopper ved ubehag å at jeg ikke hoppet så mye :)

Håper dere alle får en super flott Helg!!! :dance008
Har har det dalt ned med masse snø de 2 siste dagene så det blir mye uteaktiviteter sammen med snuppen :)

Så herlig å ha en slik kjempe god dag da :)
Jeg tenker også på å få prøvd meg på zumba igjen, fikk tatt en liten økt hjemme for lenge siden. men formen har ikke vært på plass til å orke å prøve igjen.
Herlig å få kjenne sparkene tydelig da, jeg kjenner mindre nå jeg enn jeg gjorde for en uke siden :(
Men ikk bekreftet at babyen hadde det bra hos legen her en dagen :)
Men det tar seg vel opp etterhvert :)

Nyt helga og kos deg masse du :D

Ja etter 10/11 uker å ligge dårlig så er det deilig å bli litt aktiv igjen:)
Enkelte dager kjenner jeg dem lite men når jeg kjenner dem igjen så blir det bare sterkere og sterkere <3 Så det tar seg sikkert opp snart skal du se;)
Gleder meg til oul på onsdag!!:)

Kos deg du også ;)

Det hørtes ut som en veldig fin dag!

Jeg tok helg for et par timer siden, og tar nå en ukes velfortjent ferie. Det skal bli deilig! Tar med meg supersnuppa og reiser på besøk til foreldrene mine, lenge siden sist vi var der. Gleder meg sånn til å slappe av, sove lenge (mamma liker å stå opp sammen med jentungen), få servert middag, og bare kose meg.

Så deilig da Løvesnuppa:) Det er godt å være hjemme til mor og far!
Kos dere masse!!

Back
Topp