endelig helg!!!!

Finnsikkemer

Forumet er livet
deilig!!!!!!!!!!!!!! :D
også har jeg i tillegg friiiihelg! jobber annen hver.. så det skal nytes. hva skal dere i helgen da??

Jeg skal være alene med snuppa i helgen men mamma og pappa skal ha min niese og nevø på besøk så mye mulig vi reiser ned til dem å leker :) så blir det middag hos dem på søndag

Ja godt!!!!:D savner kjæresten som kommer hjem i morgen <3 ellers gjøre minst mulig;)

Jaaaa endelig helg:) skal trene og så har jeg gjort klart til taco kos i morgen, så savner jeg kjæresten min masse :( han er borte til neste onsdag:(

Her blir det nattejobbing hele helgen :p men blir greit det.. Selvom eg kommer til å være litt trøtt sikkert. Ønsker dere alle en fin fin helg <3

Jeg skal egentlig pakke nå, men sofaen er litt for god, og i morgen reiser vi på tur til Gdansk:)

jeg skal slappe av og sove :D er så utrolig utmattet for tiden :P

Har hatt helg i 2 uker nå jeg.. Hjemme med sykt barn, ja også er jeg sykemeldt i tillegg.
Så jeg kjenner faktisk at jeg gleder meg til å ta fatt på en ny uke ;)
I morgen skal jeg og gutta dra til en venninne, sånn at jeg får skravlet litt, og ungene lekt seg :) Ellers er det skikkelig drittvær ute, så vi blir nok inne hele helga...
God helg til alle små og store :)

Back
Topp