Endelig helg

Soul

Forumet er livet
det skal bli så godt med helg :)

hva skal dere da?

i kveld skal jeg og mannen bare slappe av etter at storesøster er i seng. skal kose oss med taco og film tenkte vi. i morgen må jeg ut på shopping en liten tur også får vi se hva dagen bringer.

søndag jobber mannen så jeg håper at mine venninner med barn har lyst på playdate - ellers blir dagen veeeeldig lang, med en aktiv 2 åring :)

I kveld blir det nok et eller annet spiselig og en film, as usual. Fikk plutselig lyst på lasagne, så kanskje jeg lager det.
I morgen tenkte jeg å ta livet litt med ro. Har ikke noen spesielle planer, så tar det som det kommer. Samme blir det på søndag.
Begynner nok på julevasken i helgen hvis bekkenet tåler det. Alt for mye planer neste uke til at jeg rekker å komme i mål da. :)

Mannen skal på julemiddag med jobben i dag,i morgen er det nissetog med barna, og søndag er det håndball kamper med datteren min. Så her går det i ett denne helgen :) Lurer litt på om jeg sakte men sikkert drar frem julegradiner etc også. Må få tatt julekort bilde av barna i løpet av helgen :)

GOD HELG :D

Ja endelig helg! :) Den har vært etterlengtet :p

I morgen skal mannen jobbe overtid først på dagen, så da slapper jeg nok av til han kommer hjem. Etter det har jeg et håp om å få opp julegardinene på kjøkkenet, og kaaanskje får vi gjort ferdig listing på kjøkkenet eller begynt å ha på veggplater på "minigangen". Er så lei av at lister og veggplater ligger på stua, vil ha det bort til huset skal pyntes til jul ;) Så jeg får se hva bekkenet mitt klarer! Får ta pauser når jeg må :)

Ha en fin helg alle sammen :)

Idag har jeg hatt behandling av fysioterapeut og kiropraktor, samt bassengtrening for gravide med den samme fysioterapeuten etterpå... Nå er gubben på trening, og jeg tenkte meg en tur til stallen før jeg skal hjem å lage middag til gubben kommer hjem. Middagstips noen?

Helga skal gå til stallen, avslapning og studier!

I kveld er jeg invitert til ei venninne på middag, så vi skal spise taco og godis og skravle og kose oss:) Har vært litt for lite sosial mens jeg har vært gravid, de andre jentene er jo gjerne på fest i helgene og jobber fullt i uka, så det har vært vanskelig å få til ting sammen..

I morgen og søndag blir det rydding av hus sånn at alt er klart til å pynte til advent neste helg og starte oppussing av jenterommet til storesøster helgen etter:) Og på søndag ettermiddag/kveld skal vi på julegateåpning i nabokommunen:)

Idag har jeg hatt behandling av fysioterapeut og kiropraktor, samt bassengtrening for gravide med den samme fysioterapeuten etterpå... Nå er gubben på trening, og jeg tenkte meg en tur til stallen før jeg skal hjem å lage middag til gubben kommer hjem. Middagstips noen?

Helga skal gå til stallen, avslapning og studier!
Superenkel og kjempegod mat er indrefilet av svin surret i bacon med ovnsstekte poteter og grønnsaker.
1. Vask og del opp poteter og grønnsaker og ha i langpanne. Ha over litt olje, salt og pepper. Sett midt i ovnen på 220 grader. Sett kl på 35-40 min.
2. Gni svinefileten inn med salt og pepper og rull baconskiver rundt
3. Stek svinefileten i panne til baconet er gyllent
4. Legg steken oppå potetene/grønnsakene i langpanna og la alt stå til klokken ringer.
5. Serveres med peppersaus eller soppsaus

NAM:)

Samboeren jobber sent i dag, så her blir det sen middag, norske talenter, film og kos! Samboeren jobber også i morgen, så da får jeg og 1 åringen finne på noe sprell, han er alt for lite tålmodig til å bare være hjemme hvertfall;) Og søndag blir det vel storrengjøring og gjøre litt klart til jul:) Åååå, som jeg gleder meg til jul!:D God helg!

I kveld er jeg invitert til ei venninne på middag, så vi skal spise taco og godis og skravle og kose oss:) Har vært litt for lite sosial mens jeg har vært gravid, de andre jentene er jo gjerne på fest i helgene og jobber fullt i uka, så det har vært vanskelig å få til ting sammen..

I morgen og søndag blir det rydding av hus sånn at alt er klart til å pynte til advent neste helg og starte oppussing av jenterommet til storesøster helgen etter:) Og på søndag ettermiddag/kveld skal vi på julegateåpning i nabokommunen:)

Superenkel og kjempegod mat er indrefilet av svin surret i bacon med ovnsstekte poteter og grønnsaker.
1. Vask og del opp poteter og grønnsaker og ha i langpanne. Ha over litt olje, salt og pepper. Sett midt i ovnen på 220 grader. Sett kl på 35-40 min.
2. Gni svinefileten inn med salt og pepper og rull baconskiver rundt
3. Stek svinefileten i panne til baconet er gyllent
4. Legg steken oppå potetene/grønnsakene i langpanna og la alt stå til klokken ringer.
5. Serveres med peppersaus eller soppsaus

NAM:)

Takk for tips!
Det ble stroganoffgryte med gratinert potetmos og ost, den nye yndlingsretten! :D
Men skal absolutt notere ned oppskriften din, og prøve ut det også :)

Takk for tips!
Det ble stroganoffgryte med gratinert potetmos og ost, den nye yndlingsretten! :D
Men skal absolutt notere ned oppskriften din, og prøve ut det også :)
Det er kjempegodt:) Også er det ikke alt for dyrt siden det er svin:) Tenker det blir indrefilet til søndagsmiddag her i huset;)

Back
Topp