Endelig hatt sex igjen!!!! :D

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Hatt sex for første gang igjen etter jeg oppdaget graviditet 4.august.
Hvorfor ventet jeg så lenge???? Gjorde det i kveld om jeg ikke hadde så lyst, men lysten kom plutselig underveis.
Har ikke trodd jeg har hatt lyst, men fikk orgasme fortere enn vanlig.

Anbefaler andre og bare kjøre på :D
Noen andre i samme situasjon?

Følt meg aseksuell i et par mnd nå...
 
Samboer tør ikke ha sex. Han tror mini kommer til å se tissen hans :hilarious:
Haha, herlig. Første? :) min var litt sånn sist, men verst på slutten da hele magen plutselig beveget seg mens vi holdt på :p
 
Heldig! Sexforbud her :(
 
Haha, herlig. Første? :) min var litt sånn sist, men verst på slutten da hele magen plutselig beveget seg mens vi holdt på :p
Huff ja husker på slutten så begynte mini å romstere. Da ville ingen av oss mer [emoji23]
 
Sniker fra november. Her har det vert full kjør, og holder fortsatt på[emoji28] en måned igjen til termin. har syns litt synd på samboer da jeg har fått veldig økt sexlyst i svangerskapet.. må sies at den ikke var dårlig fra før av heller[emoji28]
 
Huff ja husker på slutten så begynte mini å romstere. Da ville ingen av oss mer [emoji23]
Nei, på slutten var det bare pliktsex for å håpe det fikk i gang fødsel ;) Men funket ikke. Fikk Braxton Hicks i uke 35 etter sex gjentatte ganger, så våget ikke å kjøre på mer da.
 
Det vet jeg ikke enda, men foreløpig så får vi ikke ha sex. Regner med morkaka flytter seg men det får vi ikke sjekket før neste ultralyd så vi håper jo den har flyttet seg da :)
Ja, håper det ordner seg så alt inkludert sex kan bli trygt igjen :)
 
Sniker fra november. Her har det vert full kjør, og holder fortsatt på[emoji28] en måned igjen til termin. har syns litt synd på samboer da jeg har fått veldig økt sexlyst i svangerskapet.. må sies at den ikke var dårlig fra før av heller[emoji28]
Mulig det er en myte, men leste et sted at man skal få en lettere fødsel med et aktivt sexliv, så får håpe det stemmer for deg :p
 
Mulig det er en myte, men leste et sted at man skal få en lettere fødsel med et aktivt sexliv, så får håpe det stemmer for deg :p

Åå det hadde vert fantastisk[emoji23] håper på det er sant. Skal svare etter fødselen[emoji23]
 
Har virkelig lært meg viljestyrke i det siste. Vi gjør alt utenom penetrering og orgasme til meg. Å kunne stoppe mannen før jeg kommer trodde jeg ikke var mulig. Haha !
 
Har virkelig lært meg viljestyrke i det siste. Vi gjør alt utenom penetrering og orgasme til meg. Å kunne stoppe mannen før jeg kommer trodde jeg ikke var mulig. Haha !

Hvorfor får du ikke ha orgasme? Lurer siden jeg også har sexnekt på morkaken over åpningen og har hatt et par store blødninger.
 
Hvorfor får du ikke ha orgasme? Lurer siden jeg også har sexnekt på morkaken over åpningen og har hatt et par store blødninger.
Det som utløste blødningen jeg fikk var orgasme (ikke penetrering,bare orgasme) og siden orgasme gjør så livmoren trekker seg sammen i tillegg så får jeg ikke risikere noe :)
 
Back
Topp