Den 16 mai lagde vi body med skriften "jeg skal bli storebror" til babyen på straks 7 mnd [emoji4]. Visste den til svigermor og mannen hennes og det eneste hun sa var: vet dere ikke hvordan dere unngår sånt?. Merker jeg ble utrolig skuffet selvom jeg visste at hun ikke syns så tette barn er greit. Hun sa på 17 mai at hun var glad for graviditeten, men jeg har vanskelig med å tro på det. Hun har gitt uttrykk så mange ganger at vi burde vente 3-4 år før vi fikk nestemann.
Fortalte det til hele min familie på 17 mai og alle de ble glade for det og der hjelper litt, men skuffelsen henger fortsatt litt i [emoji53]. De har så sterke meninger og de er ikke redd for å si hva de mener. De har spurt flere ganger om det var planlagt osv. Akkuratt som om at de ikke vil gi seg før de får det svaret de vil ha [emoji53].
Måtte bare få ut litt frustrasjon da jeg ikke tror samboer har samme oppfatning som meg selvom jeg merker at det plager han litt.
Fortalte det til hele min familie på 17 mai og alle de ble glade for det og der hjelper litt, men skuffelsen henger fortsatt litt i [emoji53]. De har så sterke meninger og de er ikke redd for å si hva de mener. De har spurt flere ganger om det var planlagt osv. Akkuratt som om at de ikke vil gi seg før de får det svaret de vil ha [emoji53].
Måtte bare få ut litt frustrasjon da jeg ikke tror samboer har samme oppfatning som meg selvom jeg merker at det plager han litt.