endelig har leon det bra:)

jannicke iren

Gift med forumet
jepp jepp jepp!! funka som bare juling med kiropraktor her altså!![:)][:)]

og kan godt tenke meg at den låsningen gjorde ondt på fordøyelse systemet ja, for idag har vi hatt så mange og STAPPFULLE baisebleier at det ikke ligner grisen! han klynker litt enda, men vi skal tilbake mandag:) er herlig og se at han har det så bra altså!!!

bank i bordet!!! kunnet kysset kiropraktoren!

Kniiiiis....
Jannicke vil kline med kiropraktoren...
smask......

Men så bra at Leon virker bedre...
Tvitvi for at det var dette han trengte [;)]

ORIGINAL: huva

Kniiiiis....
Jannicke vil kline med kiropraktoren...
smask......

Men så bra at Leon virker bedre...
Tvitvi for at det var dette han trengte [;)]

kiropraktoren var no hot han da! *not* hehe! men man blir glad når ungen har det bedre, nå ligger han ved siden av meg og gliser og gurgler ei regle som jeg ikke skjønner!

Veldig glad på dine vegne assa, og godt leon har det bedre[;)] Så nå skal jeg prøve det også p jenta mi.. Ringer kiropraktoren i morgen jeg[:)]

jaa, ring foooort!!!! er bra om det hjelper vettu, en ting er at ungen skriker, meen, er jo tøft for mor og far oxo!!

Så bra at det fungerte med kiropraktor på Leon[:D] for hans del spesielt, men også for deres del som foreldre!! må jo være utrolig slitsomt når baby ikke har det godt og man ikke får gjort noe sjøl for å hjelpe de! Løper rett til kiropraktor sjøl dersom Leon her begynner å vise tegn til å slite med magen[:)]

ORIGINAL: tesemor

Så bra at det fungerte med kiropraktor på Leon[:D] for hans del spesielt, men også for deres del som foreldre!! må jo være utrolig slitsomt når baby ikke har det godt og man ikke får gjort noe sjøl for å hjelpe de! Løper rett til kiropraktor sjøl dersom Leon her begynner å vise tegn til å slite med magen[:)]

jaa, det må du gjøre! trodde det var normalt med litt mageplager med barn, men 6 uker, hele tiden når han er våken, uten at det er kolikk, for ingen hylgrining, da tenkte jeg, nei dette er ikke normalt! ringte. fikk time dagen etter, ungen bedre samme dag! herlig!

Å så bra da!![:)]  Lyst å fortelle navnet til kiropraktoren dere går til og pris?
Tror vi må ta turen dit med snuppa selv..[&:]

ORIGINAL: Bekke

Å så bra da!![:)]  Lyst å fortelle navnet til kiropraktoren dere går til og pris?

neiii, det er hemmlig! hehe

han heter sigbjørn storseth, holder til med daaskogen, der med statoill på moa om du vet hvor jeg mener?? han tar 300 kroner for en behandling:) synes det var en veeeldig grei pris, og han var veeeldig dyktig! vil du ha tlf nr hans??

ORIGINAL: jannicke iren

han heter sigbjørn storseth, holder til med daaskogen, der med statoill på moa om du vet hvor jeg mener?? han tar 300 kroner for en behandling:) synes det var en veeeldig grei pris, og han var veeeldig dyktig! vil du ha tlf nr hans??

Jepp var der på 3D Ultralyd[:)] Ja tar gjerne imot nr[;)]

Sigbjørn Storset, Langelandsveien 15
6010 ÅLESUND, Tel 70147090, Faks 91575229

der vet du:) veldig rask time bestilling! vi bestilte torsdag, fikk komme til på fredagen!

Sigbjørn Storset, Langelandsveien 15
6010 ÅLESUND, Tel 70147090, Faks 91575229

der vet du:) veldig rask time bestilling! vi bestilte torsdag, fikk komme til på fredagen!

Supert! Tusen takk[:D]

ORIGINAL: Monica®

ååh så herlig!! :D

[:D][:D]

så flott å høre at det har hjulpet. Ingenting er bedre enn å ha en fornøyd og blid bebi

Så godt å høre at det gikk bra hos kiropraktoren...  godt at leon har det bedre[:D]

Back
Topp