Endelig har jeg fått vite hvilken farge jeg skal se etter på babytøyet ;)

Babylykke81

Glad i forumet
I dag har vi vært på ordinær UL på sykehuset.
På de tidligere UL'ene har lille Sprell vært aktiv og turna rundt, og hikket - derav navnet Lille Sprell...

Denne UL'en var intet unntak. Det var rene turnoppvisningen i magen, og det ble ganske utfordrende for jordmora å få tatt alle målene, samt å få ut fine bilder.... hehe :0)

Heldigvis står alt bare bra til :0) Da det var bekreftet var vi veldig spente på hva som skjuler seg der inne :) Mannen har trodd gutt hele tiden, mens jeg fikk jentefølelse helt fra starten....

Og hvem fikk rett???

emoticon Det er ei lita pia i magen min emoticon

Tårene trillet der jeg lå... Ikke fordi jeg ville ha det ene mer enn det andre, men fordi alt er bra og at jeg endelig kan si "henne" til magen og ikke "den"...

Mamma var med på UL'en og vi måtte selvsagt ut å kjøpe de første jenteklærne... :0)

Morkaka mi ligger foran, så den demper mye bevegelse... ;) Kanskje like greit siden hun er så spretten av seg, hehe...

Ny termin - og endelig termin - er 14 oktober :0)
Jeg er i himmelen

Jeg kan ikke annet enn å le jeg nå!!

Men først: GRATULERER så masse!!

Vi fikk også møte lille piken vår i dag, hadde morkaka foran og terminen er 14. oktoberDu og jeg, haha!

Gratulerer! Så spennende og flott! 
Jeg skal i morgen og gleder meg stooooort!!

Gratulerer så masse med en liten jentebaby i magen:)

Gratulerer med jenta :D

Gratulerer til både Babylykke81 og til Lillmi :) Sammentreff der!

Jeg var også på aller første UL i dag. Det var så godt å endelig få en bekreftelse på at det bor noe inni der :)  Har jo visst det, men det har vært vanskelig å tro.
Jeg var dessuten veldig nervøs. Av en eller annen merkelig grunn trodde jeg vi kom til å få beskjeden om at noe var galt. Men vi er ekstremt heldige.
En frisk og fin baby fikk vi se. Som virkelig spreller :)
Og det blir ei lita jente på oss også.;)

Tusen takk, alle sammen  Dette er superstas :0)
Gratulerer til deg også, Caffa. Veldig godt å få beroliget seg med å vite at alt er bra med de små :0)

~LillMi~ skrev:
Jeg kan ikke annet enn å le jeg nå!!

Men først: GRATULERER så masse!!

Vi fikk også møte lille piken vår i dag, hadde morkaka foran og terminen er 14. oktoberDu og jeg, haha!

Hehehe, ja dette har jo blitt ganske så festlig må jeg si, hehe. Hvor skal det ende? Godt vi har hver sin mann da...

Gratulerer så masse med den lille tulla i magen.
Moro at termindato også ble lik.
Kanskje vi havner på barsel sammen da, du og jeg... hehe :0)

Back
Topp