endelig gravidfølelse..

Leonora<3

Flørter med forumet
I stad når jeg skulle dusje, så jeg at det var noen flekker inni bhen, kikket litt på puppene, og jaggu lekker de ikke!! [:D] egentlig er det jo bare dumt, for da må jeg begynne med ammeinnlegg allerede nå (22+5), men plutselig følte jeg meg mye mer gravid! måtte gå i butikken og kjøpe ammeinnlegg og det var nesten litt stas, frem til nå har jeg egentlig mest prøvd å skjule magen, fordi den ikke har sett sånn veldig gravidmage ut enda, og folk har ikke kunnet se det dersom de ikke har visst om at jeg er gravid.

Men nå trenger jeg jammen ammeinnlegg og etterhvert noen gravidklær også, for magen har begynt å vokse litt mer nå. skal se om jeg får lagt ut bilde i løpet av helgen..

Hihi..jeg skal bli MAMMA!!! [:)][:D]

He he deilig å få gravidfølelse ja [;)] har endelig begynt å få litt mage jeg også, synes ikke i jobbuniformen enda da, men i gravidbuksa mi så synes det[:D] Kjenner så lite liv da men det er pga morkakas plassering så vet at alt er bra i det minste, men virkelig gleder meg til å kjenne litt mere.. Er sååååå koselig å kjene på gravidfølelsen[;)]

Hehe den samme følelsen fikk jeg tidligere[:)] så det var et litt "belegg" som hadde lagt seg i BHen og på brystene og når jeg skrapet det vekk med neglen begynte det å lekke litt melk[:D] hihi

Back
Topp