~ Skal 4 bli til 5?!❤️~

Moniq

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Da jeg følte den andre dagboka mi var full av negativitet, ønsker jeg å starte på blanke ark!

Litt om meg:
27 år og gift, fikk ei nydelig datter april 2016 etter nesten to år med prøving. Var gjennom en BO og en MA, før spiren endelig satt juli 2015 [emoji173]️ Har hjerteformet livmor og venter på svar fra MR om hvor «ille» ting er med den.

Har prøvd i 1 år nå på en spire nr 2, og vært gjennom to SA/kjemisk, og alt for mange sykluser uten EL. Sist gang jeg hadde EL var i september... Syklusene de siste månedene har bare blitt kortere og kortere, så får håp det er noe positivt :)
Nå håper jeg 2018 bærer på litt mer positivitet enn hva jeg føler 2017 har gjort på prøvefronten.

Skal i alle fall få hjelp og vil tro jeg får svar på MR i løpet av neste uke [emoji4]

Vil tro at morgendagen blir CD1 om ting fortsetter som i dag.
Så får vi se hva tiden bringer :)
 
Hadde så et håp om at legen skulle ringe i dag, siden han ikke gjorde det i går. Men dessverre!

Håpet at ting kanskje ikke var så ille med livmora mi at jeg kanskje kunne får noe som hjalp meg å få skikkelig EL. Men blir jo mest sannsynlig CD 1 i morgen, og tenker da er det vel forseint å håpe på noe hjelp denne syklusen.

Men men bare å smøre seg med tålmodighet, kan jo hende kroppen vil gi meg EL denne gangen [emoji106][emoji848]
 
CD 1 - pp 11 er herved i gang!

Eller kan vel egentlig si at det bare er pp 7 om man tar vekk syklusene uten EL.. [emoji848]

Men uansett får vi håpe denne syklusen fører i alle fall EL med seg [emoji106]
 
Der fant jeg ny dagbok!

Tenker at om du skal telle antall pp uten EL så får du telle måneder i tillegg for det er jammen lenge nok!
Dumt legen ikke ringte igår, da får vi håpe på mandag! Krysser fingrene for at dette kan løses enkelt så dere snart kan få småsøsken!

Takk for alle gode ord du kommer med. Du er gull!
 
Der fant jeg ny dagbok!

Tenker at om du skal telle antall pp uten EL så får du telle måneder i tillegg for det er jammen lenge nok!
Dumt legen ikke ringte igår, da får vi håpe på mandag! Krysser fingrene for at dette kan løses enkelt så dere snart kan få småsøsken!

Takk for alle gode ord du kommer med. Du er gull!

Ja, følte jeg bare måtte starte på nytt! Siden vi nå er litt nærmere å få hjelp og lignende!

Har faktisk prøvd i 1 år og 2 mnd snart, så begynner å ta tid denne gangen også :p
Ja utrolig kjipt at han ikke har ringt, kjenner jeg er spent på om det faktisk ble gitt beskjed til han [emoji848] men får se hva neste uke bringer, jeg burde jo få nå svar snart syns jeg!

Takk det samme du! :) og helt nydelige streker på testene dine nå! Kan jo ikke noe annet enn å gå bra dette :D
 
Tr kom som et brak da jeg gikk ut av senga i dag og helsike for noen smerter! Så her har mannen pakket i meg både Paracet og Ibux! Blir heldigvis ei rolig helg, da jeg ikke orker mye når TR er ille i sitt besøk. Forhåpentligvis blir dette et mer normalt besøk og ikke så lenge som de siste syklusene :)

Monitoren er startet på nytt og tempingen går nå sin vante gang! Klarer ikke legge fra meg kontrollen! Og følelsen sier at denne gangen blir det EL i alle fall :)
 
Hmm, merkelig TR dette var da! Kom masse i morges også har det egentlig bare dabbet sakte men sikkert av i løpet av dagen. Når jeg var på do nå, var det kun litt på de to første tørkene [emoji848]
Men tenker det kan jo ikke være noe annet enn TR som er her. Tempen har jo ikke funnet EL på meg [emoji848] Men om tempen går over 36,19 i morgen setter ff EL på meg på CD 23 [emoji848]
cdcaa85fec8130fade3d838935fa1bf8.png
 
Det du opplever nå minner meg veldig om noe jeg opplevde i april... Jeg hadde en mensen lignenden blødning, som gikk over til mer spotting før det forsvant.. den kom 2 dpo og varte til 4 dpo... Googlet meg frem til eggeløsningsblødning?! Krysser fingrene for at tempen din stiger i morgen og at du faktisk har hatt EL!!
 
Det du opplever nå minner meg veldig om noe jeg opplevde i april... Jeg hadde en mensen lignenden blødning, som gikk over til mer spotting før det forsvant.. den kom 2 dpo og varte til 4 dpo... Googlet meg frem til eggeløsningsblødning?! Krysser fingrene for at tempen din stiger i morgen og at du faktisk har hatt EL!!

Hmm, ja, men er samtidig litt merkelig. EL strimlene har jo ikke vært sånn tydelig positive og monitoren har jo kun sagt høy [emoji848]
Men blir spennende å se hva tempen sier og hvordan blødningen er i morgen.
Men hadde vært stas med EL ja!!! :D
 
Åååå, ny dagbok, så koselig! Håper det var el.blødning! :cat:
 
Ja, følte jeg bare måtte starte på nytt! Siden vi nå er litt nærmere å få hjelp og lignende!

Har faktisk prøvd i 1 år og 2 mnd snart, så begynner å ta tid denne gangen også :p
Ja utrolig kjipt at han ikke har ringt, kjenner jeg er spent på om det faktisk ble gitt beskjed til han [emoji848] men får se hva neste uke bringer, jeg burde jo få nå svar snart syns jeg!

Takk det samme du! :) og helt nydelige streker på testene dine nå! Kan jo ikke noe annet enn å gå bra dette :D
Tusen takk.
Håper virkelig det!

Lykke til med resultatene. Må jo ha blitt sendt legen din. Var det ikke han/hun som henviste deg?
 
Hmm, ja, men er samtidig litt merkelig. EL strimlene har jo ikke vært sånn tydelig positive og monitoren har jo kun sagt høy [emoji848]
Men blir spennende å se hva tempen sier og hvordan blødningen er i morgen.
Men hadde vært stas med EL ja!!! :D
Blir spennende å se hva morgendagen bringer
 
Åååå, ny dagbok, så koselig! Håper det var el.blødning! :cat:
Ja, følte jeg måtte starte på nytt :) Er nok ikke EL.blødning da det bare fortsetter å blø. Så er nok TR ja [emoji107] Får bare håpe denne syklusen bærer med seg EL :)

Tusen takk.
Håper virkelig det!

Lykke til med resultatene. Må jo ha blitt sendt legen din. Var det ikke han/hun som henviste deg?
Jo det er legen, men er overlege på sykehuset som jobber med saken min. Så han har vel mange oppdrag og min blir sikkert ikke prioritert siden jeg har fått et barn osv.
Men får da tror jeg får vite noe i uka som kommer :)
Blir spennende å se hva morgendagen bringer
Er nok Tr som er her ja :) Så nå er det bare å håpe på EL denne gangen :)
 
CD 2 - pp 11:

Det er ingen tvil! Tr er her og faktisk mer normal denne gangen, håper det er positivt! Da er det bare å krysse fingrene for at det ikke varer i evigheter og at EL kommer.

Temp:
db51aa1773432a7d086943a93bbb6f2b.png

Den holder seg innmari stabil [emoji106] og over 36.00, så får tro det er positivt! :)

Siden jeg er blitt tante i natt, så får jeg sørge for å snuske litt på baby så kanskje kroppen skjønner hva den skal gjøre :D
 
Krysser fingrene
 
Back
Topp