Endelig gravid igjen :)

Vero90

Flørter med forumet
Jeg hadde en SA i mars og er nå gravid igjen, men jeg merker at jeg er veldig bekymret over at noe skal gå galt:/
Det er vel mange som har fått barn etter at de har mistet :)
Må bare ikke tenke for mye på det tror jeg. Er nå 5+4 :) Har heller ingen barn fra før.
 
Gratulerer! Jeg er også bekymret etter å ha mistet, men tror det hjelper (å prøve) å fokusere på andre ting :) Ønsker deg masse lykke til :D
 
Akkurat samme som med meg. Hadde en sa i mai og er nå gravid igjen. 4+0 idag. Veldig bekymret for at jeg skal miste igjen! Klarer ikke å kose meg med tanken før jeg har vært på tul tror jeg;) man legger liksom merke til alt og som førstegangsgravid vet man ikke alltid om det skal være sånn eller ikke. Derfor er det veldig greit å ha så mange å snakke med her inne hvis man er i tvil:)
 
Gratulerer, og fingers crossed for at spira sitter denne gangen. :D Vi er mange som har det på samme måte, og det er utrolig nervepirrende :(
 
Takk for svar alle sammen :) Jeg får vel som dere sier prøve å tenke på andre ting så lenge, hvert fall til jeg kommer over den såkalte 12 ukers grensa. Har dere som har mistet fått tidlig ultralyd når dere ble gravid på nytt? Jeg har ikke ringt legen enda. Jeg har bare begynt å ta folat.
 
Gratulerer så mye og velkommen hit :) så trist å høre om SA'en. Heier på deg nå :)
 
Gratulerer!
 
Gratulerer! :Heartred
Kjenner meg igjen jeg også.. Hadde en sa i begynnelsen av juli og er nå gravid igjen (5 uker).. Gruer meg til jeg skal tørke meg ved hvert dobesøk.. Er såå redd det skal være blod der!! Gleder meg til jeg har vært på tul og til 12 uker er forbi ! :)
Krysser fingrene for oss alle!
 
Takk for svar alle sammen :) Jeg får vel som dere sier prøve å tenke på andre ting så lenge, hvert fall til jeg kommer over den såkalte 12 ukers grensa. Har dere som har mistet fått tidlig ultralyd når dere ble gravid på nytt? Jeg har ikke ringt legen enda. Jeg har bare begynt å ta folat.
Ja, jeg får i alle fall det :)
 
Back
Topp