Endelig gravid ❤️

Går unna :D Veldig stas!! Lykke til på TUL!
Jo tusen takk. Blir vel ukentlig ul fremtil vi skal på fosterdiagnostikk i uke 12. De må sjekke om fosteret er blitt smittet av viruset jeg har hatt. Krysser alt for at den ikke er det. Gyn sa at hvis fosteret vokser normalt er det store sjanser for at den ikke er smittet. Ble skikkelig action dette her, trodde jeg skulle få en rolig graviditet :)
Hvor langt har du kommet igjen?
 
Jo tusen takk. Blir vel ukentlig ul fremtil vi skal på fosterdiagnostikk i uke 12. De må sjekke om fosteret er blitt smittet av viruset jeg har hatt. Krysser alt for at den ikke er det. Gyn sa at hvis fosteret vokser normalt er det store sjanser for at den ikke er smittet. Ble skikkelig action dette her, trodde jeg skulle få en rolig graviditet :)
Hvor langt har du kommet igjen?

Oi :eek: Er det en mulighet altså? Da krysser jeg fingrene for at det har gått bra! ❤️
Skulle ikke vært lov med annet enn enkle og bekymringsfrie svangerskap for de som har slitt såpass!

Her er jeg 25+6 og begynner å bli brei på midten ;)
 
Shit det har gått fort :) du er jo skikkelig ordentlig gravid. Kos deg med graviditeten. Nå er det ikke altfor lenge igjen.
Vi velger å være positive og har trua på at fosteret har det bra og er ikke smittet. :)
 
Så font å høre at alt står bra til med spiren, selv om du har vært syk <3 Det ble "kun" SA på 8.innsett her :( så lovende ut, men det gikk plutselig feil vei...jeg har sendt prøve til Athen og venter spent på svar :) (å sier ingenting til drH, hehe). håper jeg følger i dine fotspor veldig snart!
 
Så font å høre at alt står bra til med spiren, selv om du har vært syk <3 Det ble "kun" SA på 8.innsett her :( så lovende ut, men det gikk plutselig feil vei...jeg har sendt prøve til Athen og venter spent på svar :) (å sier ingenting til drH, hehe). håper jeg følger i dine fotspor veldig snart!
Huff da så utrolig kjedelig lillybe. Stor klem til deg. Jeg håper virkelig at du følger etter meg. Athen prøven har virkelig noe for seg. Dr Holst sa litt spøkefullt at spiren min satt nå pga scratchingen, da spøkte jeg tilbake om at hvorfor gadd han ikke å spandere det på meg tidligere [emoji6] nå krysser jeg alt for deg og håper du følger etter meg :)
 
Huff da så utrolig kjedelig lillybe. Stor klem til deg. Jeg håper virkelig at du følger etter meg. Athen prøven har virkelig noe for seg. Dr Holst sa litt spøkefullt at spiren min satt nå pga scratchingen, da spøkte jeg tilbake om at hvorfor gadd han ikke å spandere det på meg tidligere [emoji6] nå krysser jeg alt for deg og håper du følger etter meg :)

Haha, godt svart ;) jeg har hatt scratching tre runder tidligere så spent på hva han sier om det nå...kontrollene blir hos han underveis, men selve forsøket i Porsgrunn denne gangen. Litt skummelt kjenner jeg :p
 
Det går bra med meg:) er 12+2 idag, formen er fin. Hvordan går det med deg?
Så herlig å lese [emoji173] Er så utrolig glad på dine vegne!! Alt bra her. Blir litt lite søvn til tider men det gjør absolutt ingenting. Tiden flyr og jeg syntes at det er litt skummelt. Babyen er snart tre måneder nå og jeg prøver å nyte tiden.
 
Back
Topp