Endelig gleder jeg meg! :)

LilleMy86

Elsker forumet
Har vært så utrolig nervøs de første månedene at det har påvirket alt :( Sliter med å sove, (det gjør jeg jo enda, en håper det bedrer seg snart) Har ikke klart å glede meg over den lille, og har fått dårlig samvittighet om jeg har snakket for mye om h*n :/ Har ikke planlagt noe fremover, eller begynt å forestille meg hvordan livet som 2 barns-mor kommer til å bli.
Det ble litt bedre etter UL nr 1 i uke 10, men etter tidlig UL nr 2 i går (uke 13), kjenner jeg at det virkelig begynner å lette. Jeg føler meg så mye roligere og lettere til sinns, har begynt å planlegge hvordan vi skal ordne klart huset til den lille kommer. Planlegge permisjon osv, og det er så utrolig deilig! Nå kjenner jeg virkelig at jeg gleder meg til å kjenne spark, oul, og til å hilse på den lille mageboeren, krysser fingrene for at alt går bra fremover, akkurat nå er livet er herlig! :)

Så bra at du endelig kan senke skuldrene og kose deg med nyheten :-)

Så godt å høre! Er deilig når man merker gleden klarer ta over for uroen. Gleder meg til det samme som deg selv nå etter min tidlig ul i uke 13. Alt falt litt mer på plass :)

så bra! er ikke noe særlig å gå å bekymre seg. så kos deg og nyt svangerskapet :-)

Back
Topp