Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Villemo26
Takk takk!
Eg er ikkje opptatt av at ho skal være tidlig ute, men ho har på en måte stagnert lenge no.
Så var litt godt med framgang igjen..
Men greit å vite at ho ikkje er den einaste som ikkje kan springe 5 mila på under halvtimen.
ORIGINAL: superpia
Takk takk!
Eg er ikkje opptatt av at ho skal være tidlig ute, men ho har på en måte stagnert lenge no.
Men greit å vite at ho ikkje er den einaste som ikkje kan springe 5 mila på under halvtimen.
Nei, Nora henger også litt etter med dem 5-mila. Bruker 35 minutter igjen og igjen, kommer liksom ikke under. Vurderer steroider, men hørte hun kunne få så liten pung..
[8|]
ORIGINAL: superpia
Takk takk!
Nei, Nora henger også litt etter med dem 5-mila. Bruker 35 minutter igjen og igjen, kommer liksom ikke under. Vurderer steroider, men hørte hun kunne få så liten pung..
[8|]
Ja, eg og er litt redd for pungekrymp... så bolinga får vente til ho er 5.. eller 6. Litt usikker egentlig.