Endelig går det fram!

Villemoen

Forumet er livet
altså ungen.. ho klarer å åle seg framover no... hehe..
Ikkje fort, ikkje masse omgangen. Men det går da fram..

Andre som ikkje er komt lenger enn det?? ho er ikkje oppi krabbestilling enda heller.

Samme her [:)] flinke babyene våre!

I går reiste han seg opp ved å holde fast i en hyllekant, men deiste i gulvet etter 2 sek. Så tror han kulern med videre prøving akkurat i dag.. [8|]

Veronica er akkrat begynt å snu seg fra rygg til mage og ligger litt på magen..  Men kan av og til se ut som hun har ålt seg for noen ganger ligger hun utfor matta si. :P

Her skal vi opp å stå, opp å sitte, slenge oss fra sittende til ene og andre siden og fremover sånn, men noe åling eller kryping er det ikke ennå her i gården nei[:)] Egentlig ganske fornøyd med det vi[:D] Han er mye oppe i krypestilling dog[:D] Hs sa de forventet ikke at de kunne krype før de er 10mnd[;)] 

Flinke mali!! [:D]

Vi er ikke kommet så langt...ikke åler hun seg, ikke sitter hun selv, ikke opp i krabbestilling... her er det kun rulle rundt mage-rygg-mage og 360 grader...
Hun prøver seg opp i krabbestilling men får ikke det helt til enda.

sååå flinke hu er[:D][:D]

NIcklas har fått rask tempo på ålinga si rundt i huse. Men krabber ikkje ennda. Han går opp i krabbestilling å gynger att og fram hehe

Herlig at det går på frem! min eldste begynte omtrent samtidig som Mali, og hun hadde også KISS...

Flinke-Mali

Her går det i sitting, rulling og revers. Kjem seg ikkje framover enda.

Flinke Mali! [:)] Tenker du er stolt ja [:D]

Takk takk!

Eg er ikkje opptatt av at ho skal være tidlig ute, men ho har på en måte stagnert lenge no.
Så var litt godt med framgang igjen..

Men greit å vite at ho ikkje er den einaste som ikkje kan springe 5 mila på under halvtimen.

ORIGINAL: Villemo26

Takk takk!

Eg er ikkje opptatt av at ho skal være tidlig ute, men ho har på en måte stagnert lenge no.

Men greit å vite at ho ikkje er den einaste som ikkje kan springe 5 mila på under halvtimen.

Nei, Nora henger også litt etter med dem 5-mila. Bruker 35 minutter igjen og igjen, kommer liksom ikke under [8|]

ORIGINAL: superpia

Takk takk!

Nei, Nora henger også litt etter med dem 5-mila. Bruker 35 minutter igjen og igjen, kommer liksom ikke under. Vurderer steroider, men hørte hun kunne få så liten pung..

[8|]

Ja, eg og er litt redd for pungekrymp... så bolinga får vente til ho er 5.. eller 6. Litt usikker egentlig.

ORIGINAL: superpia

Takk takk!

Nei, Nora henger også litt etter med dem 5-mila. Bruker 35 minutter igjen og igjen, kommer liksom ikke under. Vurderer steroider, men hørte hun kunne få så liten pung..

[8|]

Ja, eg og er litt redd for pungekrymp... så bolinga får vente til ho er 5.. eller 6. Litt usikker egentlig.

Haha. Skolealder er bra [;)]

Du må ikke skrive det der, da får du hatmail [>:]

Så kjekt..
Syns det gikk veldig fort jeg, med tanke på at hun nettopp var friskmeldt.. Flink er hun ihvertfall!![:D][;)]

Back
Topp