ORIGINAL: twinanne
De andre jentene har stort sett svart på det du lurte på, men jeg synes det var trist å høre at du fikk en så negativ sykesøster på tråden, eller hun som jobber på kontoret.
Tenkte for meg selv, hva er det hun tenker med - tenker jo på at de fleste politikere oppfordrer alle til å starte tidlig med å skaffe seg familie, og der er det jo heller litt "kjeft", dersom jeg kan bruke det ordet til oss som starter opp forsendt slik som meg, som helt sikkert kunne ha fått barn på normal metode dersom jeg var 5-10 år yngre, eller enda yngre for den saks skyld.
Så jeg sier bare lykke til, og ettersom du har funnet mannen i ditt liv så synes jeg at du er veldig fornuftiog at dere starter opp så tidlig, men dersom man tenker tilbake på oldemorstid så er jo ikke det tidlig da å stifte familie i førsten av 20 årene. Alt etter hvordan livet til de enkelte personene er tulrettelagt vil jo jeg si da.
Jeg var nok litt utenfor temaet ditt nå, men følte at det meste var sagt her inne så jeg tilatmeg å svare litt utenfor det du ville vite.
Kjempe kos att du skriver fordi syns jeg:)
vi har selvsagt tenkt lenge og veldig nøye på dette:) så... dette går bra:)
*goklem* :)