Endelig freddan!

MiniSatan

Forumet er livet
Denne uka her har jeg hatt fredagsfølelse fom. tirsdag, så nå er jeg LYKKELIG over at jeg endelig har kommet fram til den herrrrrrrlige fredagen!!! Skal SLØVE og DRIKKE ØL! Yess!! [:D][:D]

nyyyyt og kos deg!!!! Jeg skal drikke øl i morra

Har nå spist pizza med intet mindre enn 5 unger til bords (div kompiser) og nå har jeg sendt dem alle i seng og har fylt glasset med Guinness og sitter og sløver intenst i sofaen! Ahhh.... [:D]

Rødvin i glasset her!

God helg!

Vi lagde to GIGApizzaer, men jammen meg gikk det med, alt sammen! Erre mulig asså, de ungene spiser og spiser... Men koselig også da, deilig å lage mat til folk som setter pris på det!

Er så kos å ha bordet fullt av unger [:D] [:D]

Vi var jo og så på We Will Rock you i går, saaatan det var bra.. Jeg dirra.. haha, er jo liksom ikke helt
rett etikette å hoie og hoppe på et teater [8D] så jeg følte meg som en setter i bur med 10 fugler utenfor!! haha..

Knakk ringen min av all klappingen faktisk! Så løp og kjøp biletter [:D] De fikk bare 4 i VG, kan ikke skjønne hva de
ikke har fått med seg assa..[>:][>:]

Ble en tur på Smuget etterpå, med JB og lillebror.. så vi er litt reduserte i dag, så har Jarle henta Thaimat som var guddi [:D]
Jeg har kjøpt sushi til kveldsmat, haha. Så det blir et etegilde i dag [8D]

Good lørdag til alle!

Det hørtes jo bra ut! Kanskje jeg skal børste støv av planene og jage med meg gubben likevel da! Ble litt skeptisk da jeg så 3 og 4 på terningkastene, men hvis Lena kaster 6 så lar jeg meg jo overbevise av det!

ORIGINAL: MiniSatan

Det hørtes jo bra ut! Kanskje jeg skal børste støv av planene og jage med meg gubben likevel da! Ble litt skeptisk da jeg så 3 og 4 på terningkastene, men hvis Lena kaster 6 så lar jeg meg jo overbevise av det!

Det burde du assa!!! [:D]  Kommer du aldri til å angre, og jeg lover deg.. dette er DIN humor også!!!
Litt sånn nerdete, data sci.fi. og masse teite navn som vi elsker å mobbe.. hahaha
Og det er bare ved siden av verdens beste musikk [8D]
Du skjønner det når du ser den! Kritikkerne har ikke humor, som kaller det en flåsete historie.. haha!
Knall kul! [:D]

Humor? Trodde bare det var musikk her jeg...?

Assa, der er jo en musical da.. på lik linje med mamma mia, chess osv. Og de har jo en historie [:D][:D]

Kritikerne klaget på en flåsete historie på WWRY men jeg syntes den var hysterisk morsom!![:D] men man
skjønner at det kan være noe dårlig oversettelse av vitser der da.. haha [8D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Assa, der er jo en musical da.. på lik linje med mamma mia, chess osv. Og de har jo en historie [:D][:D]

Kritikerne klaget på en flåsete historie på WWRY men jeg syntes den var hysterisk morsom!![:D] men man
skjønner at det kan være noe dårlig oversettelse av vitser der da.. haha [8D]

Åja er det det ja, har ikke tenkt over det i grunnen, har bare tenkt at det bare er musikk. Men så burde man kanskje sett det på originalspråket da, men et er kanskje litt vanskelig [8D]

Back
Topp