endelig FREDAG!!!!:)

MaRtE:)

Gift med forumet
JAAAA, nå er det snart helg[:D][:D]

nå må jeg hoppe i dusjen snart, bare sløve her litt først...

alle er trøtte på mårran så håper ungene er det i morgen å[;)]

i dag skal jeg jobbe til halv 5, 1,5t mer enn vanlig. huff, det blir lang dag... men skjelden det skjer så la gå.

maria blir hentet i bhg av tidligere bhg-venninne, har telt ned dager siden søndag så hun gleder seg nok ganske mye[:)]

grattis igjen til looney og fin dag til dere andre å[:)]

Ja, da er det fredag igjen! [:)]

Jeg og Tobias har våkna opp forkjølte i dag. Jeg er i tillegg stiv i nakken, men håper paracet hjelper mot det. Svigers kommer snart og kjører Ida i bhg, jeg vil ikke gå så langt langs elva i -16 grader, når Tobias er småpjusk. Jeg og svigermor skal innom banken da, og fikse konto til førerkortjulegaven jeg fikk av dem.
Når vi kommer hjem blir det husvask, tjoho!

Ha en fin fredag jenter! [:)]

Hurra for meg[:)][:)] Fikk bursdagssang i sengen i morges av samoberen og N. For en måte å våkne på altså[:D][:D][:D][:D]

Nå er N i bhg, leverte sent for jeg har tatt meg fri i dag. Skal bare en liten tur på skolen for eksamenstilbake melding. Så er det HAFJELL tur og det tror jeg blir toppers!!!!

Jeg ska ha en toppers bursdag jeg altså

Usj... stått opp med feil fot tror jeg!!![8|][X(][8D] Vet liksom ikke noe, usikker på alt... Fikser jeg et forhold, hva med skolen, hva med mini, hva er det jeg vil egentlig... ja en av de dagene... bare å se frem til morgendagen[8D]

Utenom det så er det krisetiltak her i byen på forurensing i sentrum. Så nå er det slik at biler med skilt som slutter på partall kun får lov å kjøre partalldatoer osv... Og det er jo ikke bare sentrum de har stengt av. Jeg går på skole et godt stykke fra sentrum, men bor 40 minutters kjøring unna skolen. Jeg rekker ikke  levere mini i bhg, komme meg på skolen og hjem igjen med buss[&o] Var en til her jeg bor som går på skolen, men hun hadde dessverre partallskilt hun og... så nå vet jeg ikke hva jeg gjør!![8|]

ORIGINAL: suki

Da er vi to med dårlig dag i dag delia! [>:] 

Vi har hatt trøbbel med toalettet siden lillejulaften, så for en uke siden kjøpte samboern nytt på bauhaus. Meeeeeeeeeeeeen, rørleggeren jeg har ringt er usikker på denne doen, om den er godkjent for bruk i norge!!! [8|] Så jeg ringer bauhaus som sier at alle varer de selger er godkjente. Men i dag snakker jeg med de igjen og nå virker det som det ikke er CE-registrert.
Kommer jo aldri i mål med denne toalett-saken vår vi asså. Nå har toalettet stått og sildret siden lille-julaften og man må bruke bøtte for å skylde ned. I tillegg lekker det litt slik at jeg må ha håndkler liggende bak for å samle opp vannet. Skrur av vannet om natta så det ikke skal skje noe.

[X(]

Åhhh.. vært gjennom slik do episode jeg og[:'(] hat altså, og så mye man egentlig bruker den som man ikke tenker over.. eller vannet hvertfall[8|]

Krysser fingrene for morgendagen[;)]

Håper dagen deres blir bedre etterhvert delia og suki! Og ja, trøblete do er egentlig ingenting i forhold til Haiti, sånn egentlig...

Har farta rundt i dag, og nå har jeg fått vaska kjøkken og stue. Skal fortsette med resten snaaaart, måtte bare sette meg ned litt med en julebrus til lunsj. Tobias sover, ute, til tross for iherdig forsøk på å legge han i vogna inne. Men nei, gutten rasa som jeg aldri har hørt før, så da fikk han bare sove ute.. han roa seg med en gang han merka at han var ute, så snakk om vanedyr!
Senere i dag kommer lille nevø og mamma på besøk, de var innom en snartur med noen bleier her for et par timer siden, og lille nevø ville nesten ikke dra herifra, hehe. Han blir så glad når han kommer hit og får leke med ungene, så de kommer etter dupping og mating og sånn. Blir vel moro for småttisene, tenker jeg! [:)]

Joda, vært på akupunktur igjen. Jeg tror det har noe for seg for nå er jeg helt sikker på at hodet er godt festet og han klemmer seg nedover. Veldig ubehagelig vel å merke.... Klarer ikke bøye meg fremover jo. Ellers dukket opp noen rare kramper i livmoren som jeg ikke har hatt før, sikkert kynnere eller no sånt.[:)]

Nå har jeg vært ute å handlet mat til helga og nye blomster til huset. Vært flink å støvsuge også så da tar jeg meg en siesta siden jeg har sovet veldig dårlig både i natt og i går natt og er litt på felgen her.

Suki: God bedring!
Og jammen glad jeg ikke bor på Haiti.....[&o]

Ha det!!

I helgi vert det barnefri[:)]
Skal til ei vennine å ha ein avslappandes jentehelg![:D]

Ja, jeg har jo venta på det etter å ha sett en del av deres innlegg her inne, jenter, og nå tror jeg nok at jeg må slå fast at trassen har kommet tilbake her også. Godt blanda sammen med søskensjalusi. Og jaggu snakker hun om smokken igjen også. Ohoi, så festlig!

Back
Topp