*Bobbo* Forumet er livet 25 Sep 2009 #1 Ønsker alle dere herlige snupper her inne en riktig god helg. Kose dere masse alle sammen. Bare ett par timer igjen på jobb nå, så er det HELG. [:)][:)][:)]
Ønsker alle dere herlige snupper her inne en riktig god helg. Kose dere masse alle sammen. Bare ett par timer igjen på jobb nå, så er det HELG. [:)][:)][:)]
R RANDÅLF Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP 25 Sep 2009 #2 Riktig god helg til deg og[:)][:)][:)] Ja blir veldig godt med helg[:)][:)][:)]
fruit Gift med forumet 25 Sep 2009 #3 God helg til dere alle [:)] Jeg har arb helg, og går snart på vakt.. Går ikke av før mandagsmorgen, så for meg blir det ikke mye helg. Kos dere jenter!!
God helg til dere alle [:)] Jeg har arb helg, og går snart på vakt.. Går ikke av før mandagsmorgen, så for meg blir det ikke mye helg. Kos dere jenter!!
MsRose Forelsket i forumet 25 Sep 2009 #4 God helg til dere alle!! Vi stikker sørover i dag, ser fram til en langhelg i Oslo, med bare avslapping, shopping og kos [;)]
God helg til dere alle!! Vi stikker sørover i dag, ser fram til en langhelg i Oslo, med bare avslapping, shopping og kos [;)]
G Gjørdis Glad i forumet 25 Sep 2009 #5 God helg alle supre damer[:)] Har ingen planer for helgen vi, skal bare lage god mat å kose oss(og med den lille i magen)[;)]
God helg alle supre damer[:)] Har ingen planer for helgen vi, skal bare lage god mat å kose oss(og med den lille i magen)[;)]
S Sarah Elsker forumet 25 Sep 2009 #6 God helg Bobbo og alle dere andre [:)] Vi skal slappe av, være på besøk og ha besøk, og kanskje få tatt en trille tur eller 2 i det fine høstværet.
God helg Bobbo og alle dere andre [:)] Vi skal slappe av, være på besøk og ha besøk, og kanskje få tatt en trille tur eller 2 i det fine høstværet.