Endelig fredag!

Helg uten planer. Siste helg uten planer før baby kommer, tipper jeg.

Nyte.

Handle, strikke, prate om fødsel (på tide å avgjøre for jm sin del om jeg vil prøve hjemme) mannen lurer på å skifte dekk på minst en bil. Sånn går vel helga.

Hehe ;) Jeg tenkte at det var best å gjøre det så fort som mulig, ellers ville det blitt enda en ting på ventelista! Hærlighet så mye bilder som skulle blitt til fotobøker!
Gifta oss 19. september :)
Så flink du er da! Vi er så trege med sånt :p Kanskje jeg går laget fotobok når jeg er i permisjon... he he

Helg uten planer. Siste helg uten planer før baby kommer, tipper jeg.

Nyte.

Handle, strikke, prate om fødsel (på tide å avgjøre for jm sin del om jeg vil prøve hjemme) mannen lurer på å skifte dekk på minst en bil. Sånn går vel helga.
Det hørtes lurt ut å skifte dekk, her er det skikkelig glatt på morgenen nå.

Deilig med en helg uten planer, nyt den!

Det hørtes lurt ut å skifte dekk, her er det skikkelig glatt på morgenen nå.

Deilig med en helg uten planer, nyt den!
Her er ikke glatt, og ikke varslet lave nok temperaturer til at det blir det før tidligst fredag kveld, men tror han tenker det er bedre å gjøre i dagslys, og neste helg skal vi på julebord både fredag og lørdag...

Her er ikke glatt, og ikke varslet lave nok temperaturer til at det blir det før tidligst fredag kveld, men tror han tenker det er bedre å gjøre i dagslys, og neste helg skal vi på julebord både fredag og lørdag...
Heldige deg, jeg kjører som ei gråhåra dame i 90 åra når jeg skal på jobb om dagen. Bare sånn tynn ishinne på veien så det blir speilblankt. Ene dagen denne uka var det ikke mindre enn 4 ulykker i området her, og 10 biler involvert. Jippi liksom...

Her er liksom 8 grader når jeg kjører til jobb, det blir ikke is av slikt

Her skifter vi også dekk i helga. Det er meldt kaldt utover uka, og veldig kjedelig å stå der uten bil en dag..

Ellers er planene å hente kommode, har middagsavtale med familien, også blir det litt leking ute i skogen rett ved huset. Det er koselig å bruke siste høstdagene i skogen :)

QUOTE="Attpåklatt2016, post: 20183295, member: 102502"]Isj, jeg syns da ikke at han kan klage på at DU er oppe om natta? Skal han ligge på gjesterommet de første mnd etter at babyen har kommet også da eller? Det er mye lettere å bli vekt av en baby som vil ha mat enn at du går på do.

Men, veldig snilt av han å gi deg roser da :) akkurat det skjer vel en gang hvert skuddår her i huset :p[/QUOTE]
Hehe ja ikke alltid like lett å forstå seg på disse mannfolka, de trenger jo trossalt skjønnhetsøvnen sin:) pleier som regel ikke å være oppe mere enn 1-2 ganger om natten og det er lite i forhold til hvor mye jeg var oppe med førstemann. Har også fått en uvi som jeg skal starte opp med penselin mot i dag så da blir det vel bedre. Ja ikke hverdagskost å få roser her i huset heller, men jaggu meg slo han til i går;-)

Back
Topp