Endelig fredag-

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Og solen skinner! Nå skal jeg slenge meg ut i godstolen med den nyeste Jo Nesbø boka;)

Har ingen planer for helgen;) hva skal du?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Bare å sende litt sol til Bergen! veldig grått her i dag!
skal bare slappe av i hele dag :) og spise en god biff middag i kveld med Mord og mysterier på tv :)

men i morgen skal vi på revy og en bedre middag i Bergen BY!!
og jeg er litt sucker for Kongelige så må nok se litt på prinsesse bryllupet !!

og så skal jeg vaske resten av Baby klærene og kanskje få pakket litt i fødebaggen :)må bare finne hva jeg skal bruke som fødebag først!! :P

Ha en flott helg :)

Bare å sende litt sol til Bergen! veldig grått her i dag!
skal bare slappe av i hele dag :) og spise en god biff middag i kveld med Mord og mysterier på tv :)

men i morgen skal vi på revy og en bedre middag i Bergen BY!!
og jeg er litt sucker for Kongelige så må nok se litt på prinsesse bryllupet !!

og så skal jeg vaske resten av Baby klærene og kanskje få pakket litt i fødebaggen :)må bare finne hva jeg skal bruke som fødebag først!! :P

Ha en flott helg :)

Forhåpentligvis kommer finværet til bergen i løpet av helga. I haugesund starta dagen i går grå og trist - endte opp i sol. Idag er det sol og fint (et par skyer da, men det overlever vi :) ).
Været flytter seg nordover mot bergen mener jeg på (var slik det flyttet seg her), så kanskje dere får en helg med fint vær?

Her skal vi shoppe hagemøbler forhåpentligvis + spisestue-møbler. Stua skal males + resten av tingene skal pakkes ut om det er tid...
Skal i bursdag til nevøen vår på søndag.
Håper også at søstera mi får kommet hjem fra sykehus snart. Vil hilse på kjempe-babyen (nesten 5kg, født natt til mandag. Blitt værende på sykehus pga stor blødning (1200 ml - morkaka var litt stor visstnok..). )

Forhåpentligvis kommer finværet til bergen i løpet av helga. I haugesund starta dagen i går grå og trist - endte opp i sol. Idag er det sol og fint (et par skyer da, men det overlever vi :) ).
Været flytter seg nordover mot bergen mener jeg på (var slik det flyttet seg her), så kanskje dere får en helg med fint vær?

Her skal vi shoppe hagemøbler forhåpentligvis + spisestue-møbler. Stua skal males + resten av tingene skal pakkes ut om det er tid...
Håper også at søstera mi får kommet hjem fra sykehus snart. Vil hilse på kjempe-babyen (nesten 5kg, født natt til mandag. Blitt værende på sykehus pga stor blødning (1200 ml - morkaka var litt stor visstnok..). )

ja det håper jeg også!
var litt av en stor Baby det da!!(Bank i bordet! ser for meg at det skjer her også!! :P !!

så kjekt at dere får barsel tiden sammen da :) var no godt at alt gikk bra med din søster da :)

5kg! Hjelp! Er mor og far store eller er det sv diabetes i bilde? Hadde ikke klart 500 gram mer enn lillebror vr gitt!!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Her var det fint vær helt til vi kom hjem fra jobb og barnehage, men nå er det overskyet. Supersnuppa har besøk av en venninne, og jeg rydder litt. Jeg skal faktisk sette på første vask med babyting nå, i et lite anfall av "shit - nå har jeg snart termin"-panikk i går dro jeg fram alt av esker med babyutstyr og sorterte ut det vi trenger nå i starten. Så nå står det 6-7 poser med klær og utstyr klar til vask, det får bli helgens prosjekt. Også bli det vel litt hekling også, et lite vognteppe som i-siste-liten-prosjekt. :)

Back
Topp