Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å sende litt sol til Bergen! veldig grått her i dag!
skal bare slappe av i hele dag og spise en god biff middag i kveld med Mord og mysterier på tv
men i morgen skal vi på revy og en bedre middag i Bergen BY!!
og jeg er litt sucker for Kongelige så må nok se litt på prinsesse bryllupet !!
og så skal jeg vaske resten av Baby klærene og kanskje få pakket litt i fødebaggen må bare finne hva jeg skal bruke som fødebag først!!
Ha en flott helg
Forhåpentligvis kommer finværet til bergen i løpet av helga. I haugesund starta dagen i går grå og trist - endte opp i sol. Idag er det sol og fint (et par skyer da, men det overlever vi ).
Været flytter seg nordover mot bergen mener jeg på (var slik det flyttet seg her), så kanskje dere får en helg med fint vær?
Her skal vi shoppe hagemøbler forhåpentligvis + spisestue-møbler. Stua skal males + resten av tingene skal pakkes ut om det er tid...
Skal i bursdag til nevøen vår på søndag.
Håper også at søstera mi får kommet hjem fra sykehus snart. Vil hilse på kjempe-babyen (nesten 5kg, født natt til mandag. Blitt værende på sykehus pga stor blødning (1200 ml - morkaka var litt stor visstnok..). )
5kg! Hjelp! Er mor og far store eller er det sv diabetes i bilde? Hadde ikke klart 500 gram mer enn lillebror vr gitt!!Forhåpentligvis kommer finværet til bergen i løpet av helga. I haugesund starta dagen i går grå og trist - endte opp i sol. Idag er det sol og fint (et par skyer da, men det overlever vi ).
Været flytter seg nordover mot bergen mener jeg på (var slik det flyttet seg her), så kanskje dere får en helg med fint vær?
Her skal vi shoppe hagemøbler forhåpentligvis + spisestue-møbler. Stua skal males + resten av tingene skal pakkes ut om det er tid...
Skal i bursdag til nevøen vår på søndag.
Håper også at søstera mi får kommet hjem fra sykehus snart. Vil hilse på kjempe-babyen (nesten 5kg, født natt til mandag. Blitt værende på sykehus pga stor blødning (1200 ml - morkaka var litt stor visstnok..). )