Endelig fredag

bettand

Forumet er livet
God dag folkens. Tar meg den frihet til å starte fredagstråden. Nå er det snart helg. Her er storesøs i bhg for lengst og lillesøs er lagt i vogna for å sove. Hva er planene deres for dagen? Her skal jeg begynne på scraphaugen oppgaven min, vaske klær og lage klar lapskaus til middag. Bare sitter og lurer på om jeg skal lage klar middagen først?

Ha en fin dag jenter[:D][:D]

Heihei...

mmm...Hørtes kjempe godt ut med lapskaus...[:D] Men vi skal ha biff i kveld...[8D]

Her er Casper på skolen, Mathilda og sambo er hjemme sammen med meg i dag...Planleggingsdag i bhg i dag...Så hadde en liten stund en liten frøken som var sååååååå skuffa for at hun måtte være hjemme sammen med mamma[8|] Bra at hun er glad i å være i bhg da...[8D] Litt sårt for mor når frøkna ikke "vil" være med mamma[&o]Lille luringen min sier nå jeg da...

Snart er det dupping for meg og snuppa...[8D] Etter det tenkte jeg skulle snike meg ut en liiiiten tur og kjøpe et stempel eller to...Vet ikke ennå...Skal i alle fall prøve meg på de papirposene...[:D] Så kanskje snuppa kan gi i gave til de i bhg...[:D]Hun skal da få lov til å være med å pynte da..[8D] Blir sikkert bare en pose, men bedre enn ingenting[8D]

Eller så blir det litt strikking...[:D]

Ha en flott fredag alle sammen...[:)]

Trasker på jobb. Må stoppe innom en minibank på tur hjem for ungene skal på Metro lekeland i morgen. Faren til kompisen til eldstemann som tilbød seg å ta de med hvis vi betalte inngangen for våre barn. Mat og drikke der kunne han betale. Jeg betaler gladelig inngangen hvis jeg slipper å dra til det bråkehuset ;)

Jeg og gubben har arbeidshelg så svigermor passer ungene både lørdag og søndag.

Her er ungene levert i barnehagen, og jeg har fri i dag. Skal straks ned å handle, og så blir det rett hjem i kakebakingen. Skal lage halloween kake til halloweenfesten hos svigermor i morgen. Blir det tid etterpå så må jeg vel sette igang med farsdagskortet

Maca, her er det helt omvendt! Jenta mi vil KUN være hjemme med mamman sin! Litt rart igrunn, siden ho har veldig mange venner i barnehagen!
Jeg og minstejenta har akkurat kommet hjem fra butikken! Måtte kjøpe litt lørdagsgodt, også skal vi kose oss med vafler når mannen min og storejenta mi kommer hjem!
Skal prøve meg på scraphaugen etterpå jeg å! Lagde en i går, men tror ikke den blir godkjent, så lager en ny[:D]
Dette er første fredagen som jeg har fri på eeeevigheter, så den skal nytes, siden jeg skal jobbe hele helgen! Stakkars oss Mon[8D]
Ha en super dag!

Sitter her og vet ikke helt hva jeg skal bruke dagen på.
Alt jeg vet sikkert er at jeg skal på foreldresamtale på skola for 9-åringen idag. Åsså skal gubben og eldstejenta på halloweenfest på ungdomsklubben idag, 9-åringen skal på skola på halloweenparty.. Jeg skal sitte hjemme å sløve sammen med mini, før jeg skal på jobb imorgen tidlig klokka 8 [&:] umenneskelig tidlig på en lørdag [8D]

Menmen... må sikkert brette den STORE haugen med klær, vaske klær, rydde litt osv iløpet av dagen.. og sløve litt her sammen med dere selvfølgelig [;)]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Alt jeg vet sikkert er at jeg skal på foreldresamtale på skola for 9-åringen idag. Åsså skal gubben og eldstejenta på halloweenfest på ungdomsklubben idag, 9-åringen skal på skola på halloweenparty.. Jeg skal sitte hjemme å sløve sammen med mini, før jeg skal på jobb imorgen tidlig klokka 8 [&:] umenneskelig tidlig på en lørdag [8D]

Menmen... må sikkert brette den STORE haugen med klær, vaske klær, rydde litt osv iløpet av dagen.. og sløve litt her sammen med dere selvfølgelig [;)]

Jobb? Hvor?? Fikk du jobben du snakka om??

Stedatter i bhg maen er på jobb og jeg sitter hjemme på perm fra sykehuset...
Prøver å komme meg etter over en mnd med lungebetennelse...
Sliten og utmattet...
Prøver også og henge meg med på dere flittige damer med håndarbeid så jeg har flere ild i jernen hehe[:)].

Fredagen vår består av kosemat og Xfactor sammen med snuppa[:)].
Ellers håper jeg at jeg blir ferdig med det ene prosjecte mitt i kveld...

ORIGINAL: smash

Jobb? Hvor?? Fikk du jobben du snakka om??

Har ikke fått svar enda, bare fått søkerliste med cv [;)]

Jeg skal på jobb på hotellet, resepsjon, renhold og sånne ting [;)] koser meg glugg ihjel jeg [:D]

Fantastisk Jeanette!! Er såå glad på dine vegne!

Tusen takk snuppsi!! :))  Løøøv yah!! [:D]

jeg har vært på nattevakt, sov fra 09 til 12.20 for deretter å ha ansvaret for tre barn (min egen jente + søskenbarna hennes) fram til kl 16.00.
Nu har jeg skrudd på tven og tonjemi sitter med store øyne og ser på ole brum som faktisk er skummelt[8D]
sambo kommer hjem om noen minutt og det passer meg fint, for jeg holder på å forgå av sult uten å gidde å løfte en finger for å gjøre noe med det (typisk meg når jeg har sovet lite).

planen for i dag er å overtale han til å ha en god middag, evnt restaurant, for deretter å kjøpe inn masse helgesnop!

Tusen takk snuppsi!! :))  Løøøv yah!! [:D]

Har hatt obligatorisk fredagstest på skolen i dag, og det gikk BRA!!!! 100% yuhuuu!![:D][:D]
Har kjøpt meg kit på Panduro i dag, så tenkte jeg skulle prøve å sy min første Tilda-engel mens jeg ser på x-factor![:)]

Back
Topp