Endelig fredag!!!

Bruker763eli

Forumet er livet
God morgen!

Her har det vært en rolig natt og rolig morgen. Avleveringen gikk som vanlig greit, og nå sitter jeg her da og slapper av før dagens dyst på jobb. Skal bli deilig å få helg!

I kveld skal jeg endelig få se Sex & the City 2 - gleder meg[:D] Kanskje jeg bør "dolle" meg opp litt for anledningen, sånn i filmens "ånd"[:D]

Hva er planen for dagen deres da, jenter?

Elimor: Jeg skal også se Sex & City 2 i kveld[:D]

Mina er heldigvis på bedringenes vei, men den nesa renner søren meg enda. Fatter ikke at det kan være såååå MYE snørr inni nesa på et lite barn[&:] Hun sov inne hos meg i natt og vi sov til 0800. Jeg sover ikke så veldig godt når hun sover inne hos meg, da jeg kun har 1,20 seng. Og hun skal ligge i MIDTEN eller INNTIL meg[8|]

Hun er hjemme fra bhg idag også. Vi skal dra til Oslo etterpå og hadde ikke rukket frokosten til 0900 i bhg, så da blir det så mye frem og tilbake. Vi har nettopp spist frokost. Så her må jeg pakke litt, siden vi blir i Oslo hele helgen og rydde litt. Bør ta over med støvsugeren også ser jeg.. Vi skal sove hos moren min og broren min. Dette er veldig stas for Mina[:)]

Hm.. Mannen tok med seg Aslak ned i går kveld slik at jeg skulle få sove! kl 3 hadde han roet seg og sovnet! Så her var det en natt med mye magevondt! Greit at Aslak hadde fotsonebehandling i dag! Der var det mye å fikse opp i!

Ellers har vi hentet de nye brillene til Solveig. Hun fikk reserveparet her på mandag og har ventet på disse fine rosa brillene sine! Vi har også kjøpt crocs til henne Hello Kitty! Aslak fikk et par svarte.

Nå er ungene lagt! Aslak sover FØR kl 20! Så får vi se hvor lenge det varer! [8D][:D] Ellers krysser jeg fingrene for en rolig natt og at jeg får ligge lenge i morgen [8D]

Nå sover begge mine søte små, herlig!!

I dag har jeg og Lukas vært i byen på prikkedag. Det er da butikkene har masse gode tilbud og står med boder i gågaten. Møkkavær, men vi koste oss for det. Lukas sov i vogna og jeg fikk handlet litt. De hadde blant annet 20% på sølvbestikk så jeg handlet inn bursdag og julegaver til Nathalie og Lukas, i det de samler på. Litt greit å handle når en får så mye avslag. Sparte vel 600kr tror jeg[;)].

Å så har jeg endelig fått nytt vognunderstell!! Reklamerte på det jeg hadde for det var skjevt, og har nå ventet i 9 uker på nytt[:@]! Men endelig er det her!! Å vi har kjøpt nytt bilsetetil snuppa. Jeg fikk feriepenger i dag, så jeg har shoppet ja[:D]!!

Nå skal huset ryddes litt tenker jeg, ser helt bomba ut her[:-]

Back
Topp