Fredag fredag fredag! yeah yeah!
Jeg og kidsa blir alene hjemme i helgen vi. T skal til Trysil sammen med en gjeng fra jobben. Har blitt tradisjon det, men i år holdt det på å gå i vasken for hans del gitt.
Svigerfar skulle passe i morgen siden det er min jobbehelg, men nå har mora hans falt og brukket ene armen, muligens begge. De er visst litt usikker på den andre armen.
Saken er jo at hun husker ikke selv hvordan det har skjedd, men hun tror altså at hun har falt på stuen..
Så da er han opptatt med henne i morgen og måtte melde avbud...!
Jeg klarte å lure en tidligere ekstrahjelp til å jobbe for meg i morgen, så da kan Tomas dra.. Men i sta ringte sjefen, rimelig furten siden jeg har fått henne til å jobbe for meg. Det er visst "kriiiise" på joben og han kunne trengt BÅDE meg og henne.. Jeg har forresten fri i dag også. Er ei ekstrahjelp som har droppa ut av skolen hun begynte på i høst, så hun er desperat etter vakter. Passer meg perfeeeeekt!
Jeg får selvfølgelig dårlig samvittighet, men føler likevel at jeg har offret nok for jobb i det siste. Jeg stiller ALLTID opp og bytter vakter, jobber ekstra, har bytta jobbehelg.. Ja, alt egentlig..
Så jeg kjenner at jeg ikke orker å bry meg.
Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag jeg. Blir nok god middag og så skal vi koooose oss i kveld. I morgen har Marcus lyst til byen å se på alle de store båtene sier han (Aker Brygge) så da blir det vel en tur dit. Håper bare været er litt bedre enn det er nå..
Litt kjedelig å være alene hele helga, spes siden vi ikke kjenner noen andre her som vi kan henge med..
Men men, vi får bare gjøre det beste av det..