Endelig fredag! *skravling*

Her er det ikke så veldig god morgen. Ida våkna grytidlig i dag, sur som et uvær. Jeg våkna med saftig hodepine. MÅ sove i dag mens Tobben sover, ellers går jeg under.
Ida skal nå straks i bhg, siste dagen i dag. Jeg skal vaske hus mens hun er borte, om lillemann tillater meg det. Håper han gjør det, for jeg gidder ikke å vaske i helga... [&:]

Ha en fin dag alle sammen!

God bedring til både Skrållan og Fesasmekjo!!

Jeg skal snart dra på sjekk hos legen min. Så skal han henvise meg videre til sykehuset sånn at jeg får kommet på en sjekk der på mandag. Deilig med en lege som ikke liker overtid [:)]

Ellers skal snuppa i bursdag i dag- til ei jeg ikke vet hvem er faktisk. Så da blir det avslapping på ettermiddagen for min del. Men mindre hun plutselig ikke vil at jeg skal dra fra henne da. Hun er tøff nå, men får se når vi kommer så langt [:D]

Her har det vært hektisk morgen!! Mini vpknet klokken 0600[>:] så da ble det tv på han gitt[8D] Frokost, i barnehagen, hjem og ha siste innspurt på oppgaven før den skulle leveres klokken 1000, og nå er det å få i syke mannen litt mat!! Får håpe han kommer seg i helgen ja!!! Etter mat er det husvask. Besøk på både lørdag og søndag.. og det var den helgen gitt[8D][:D]

God helg jenter!!![:D][:D]

For en natt.... Urolig Sivert og Hannah spydde kl. 00.30 og 02.30.
Men i dag er det fredag og Hannah virka helt fin igjen etter fluorepisoden. Skal straks ut å gå tur selv om det regner litte grann.[:)]

God formiddag!!

sitter og inntar lunsjen etter treningsøkt.
skal sy litt mere før det blir rydding i huset!!
ute er det drittvær, det blåser men har slutta p regne for øyeblirkket.
er nesten litt redd vogna skal tippe over i vindkastene..!!

god bedring til syke
og lykke til med overtidsvurdering ida_83

Fredag fredag fredag! yeah yeah!
Jeg og kidsa blir alene hjemme i helgen vi. T skal til Trysil sammen med en gjeng fra jobben. Har blitt tradisjon det, men i år holdt det på å gå i vasken for hans del gitt.
Svigerfar skulle passe i morgen siden det er min jobbehelg, men nå har mora hans falt og brukket ene armen, muligens begge. De er visst litt usikker på den andre armen.
Saken er jo at hun husker ikke selv hvordan det har skjedd, men hun tror altså at hun har falt på stuen..
Så da er han opptatt med henne i morgen og måtte melde avbud...!

Jeg klarte å lure en tidligere ekstrahjelp til å jobbe for meg i morgen, så da kan Tomas dra.. Men i sta ringte sjefen, rimelig furten siden jeg har fått henne til å jobbe for meg. Det er visst "kriiiise" på joben og han kunne trengt BÅDE meg og henne.. Jeg har forresten fri i dag også. Er ei ekstrahjelp som har droppa ut av skolen hun begynte på i høst, så hun er desperat etter vakter. Passer meg perfeeeeekt!
Jeg får selvfølgelig dårlig samvittighet, men føler likevel at jeg har offret nok for jobb i det siste. Jeg stiller ALLTID opp og bytter vakter, jobber ekstra, har bytta jobbehelg.. Ja, alt egentlig..
Så jeg kjenner at jeg ikke orker å bry meg.

Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag jeg. Blir nok god middag og så skal vi koooose oss i kveld. I morgen har Marcus lyst til byen å se på alle de store båtene sier han (Aker Brygge) så da blir det vel en tur dit. Håper bare været er litt bedre enn det er nå..

Litt kjedelig å være alene hele helga, spes siden vi ikke kjenner noen andre her som vi kan henge med..
Men men, vi får bare gjøre det beste av det..

Formen ble litt bedre av å sove litt! Fikk tatt husvasken først da, med god "hjelp" fra minstemann! [;)] Nå har vi vært og henta Ida i bhg, siste dagen i dag. De hadde kosa seg med "gaffel" som Ida kaller vaffel, så nå sitter frøkna med syltetøy i håret, hehe. Fikk utveksla nr med mora til hun Ida leker mest med i bhg, så det blir noen playdates etterhvert! [:)]
Nå venter vi bare på sambo, han kommer om en halvtimes tid. I mens koser ungene seg med eple, det er visst nammenam!

God bedring suki! [:)] Krympefest, praksiseres det fremdeles? Det er spesielt!

Vi har fått barnefri i morgen kveld!! [:D][:D] Begge to skal ligge over til mine foreldre! Stas! Vi tenker å dra på kino, men må krangle litt om hvilken film vi skal se. Var liksom ingen som fenga, men vi MÅ jo utnytte barnefrien!!

Haha, ser dere norske talenter?
For noen freaks!

Men vet dere hvem som ikke er en freak? MEG!
jeg er nemmlig noe så inn i hampen talentfull! Helt alvorlig!
Dere skjønner, da vi flytta hit da, så kjøpte vi en seng til Marcus og hadde planer om å ha den under vinduet. Vi hadde målt at der skulel være plass til den..
Men Tomas bare, neeeeeeeida, er ikke plass. Så da satt vi den langs en annen vegg, men jeg har irritert meg hele tiden for jeg ville jo ha den UNDER VINDUET!
Rommet er 202 og senga er 197.. Så er det listverket nede da, så da forsvinner jo 2 cm..
Jeg har masa på Tomas i en evighet at vi skal prøve å snu den men han har stått på sitt at det ikek er vits i..
Men nå er jo han borte, og når katta er borte så danser musene på bordet..
Taddaaaaaa, jeg klarte å snu senga!!!

Det var et helvete, men det gikk!
åååååh, nå blir det så fint der inne altså!

jeg slapper av jeg. Og ser på norske talenter. Koser meg med potetgull, men blir faktisk kvalm.

Skal jeg si noe rart?
Jeg skulle på do en dag her, og dro ned det jeg trodde var joggebukse (litt surrehue), og oppdaget etterpå at det var dongeribuksa. Altså jeg hadde fått den av meg uten å åpne knappen..........................

Hmm gått ned litt kanskje

Back
Topp