Endelig fredag! *skravling*

Jeg er litt happy i dag! [:D] har gått ned 1,2 kg på en uke! [:D]

Så klart er Ida i rævva humør da, så hun holder mora nede på jorda... hun fikk seg nemlig et sår i går, og hadde plaster på da det blødde litt. Og i dag klarer hun ikke å kle på seg selv en gang, bare sutrer og bærer seg over det plasteret... jeg tok det av igjen jeg! [&:]

Skal på Step&Stryke kl 9, og resten av dagen skal vi bare "kose oss"... altså, det er planen, også kommer Ida sitt trass og dårlige humør til å ødelegge det. Mamma og pappa kommer etter at pappa er ferdig på jobb, de skal henge opp gardinstengene våre, da jeg ikke klarer det selv! [;)]

Ute skinner sola, hurra!! [:D][:D]

Ha en fin dag, store og små! [:)]

Fesasmekjo: masse god bedring til deg[:)]
Skrållan: Her har jeg også et skikkelig trassetroll.....Ikke gøy når man er ute nei[&o]

Da har vi stått opp og spist en god frokost[:)][:)] Ungene leker på gulvet[:)] Tenkte oss på trening fra morningen av [:)] Og litt senere i dag skal H farmoren sin og være der hele helgen. Tenker hun skal kose seg ja[:)]

Nei har ikke mer å skrive jeg

ha en fin dag allaihopa[:D]

Oh lård.... Sivert har visst prøvd å ta livet av meg i natt. Må være no økegreier.... Har kun sovet to timer sammenhengende jeg. [&:]

Så jeg tror jeg må ta meg en dupp når han sover og heller utsette treningen til søndag.

Takk fesas! [:)][:)] og god bedring! [:)]
Buffi: Nei, det er så lite gøy å ta med den ungen ut av huset, at jeg har ikke ord... [&o]
McBaby: lårdilård!!!! [&o][&o]
suki: ha en fin dag på jobb! [:)]

Er ikke så veldig varmt ute, selv om sola skinner. Så nå er vi inne og vasker masse klær, så får vi heller gå ut og leke etter minstemann har sovet dupp, da skinner sola på "sandkassa" deres også... nå er det skygge der.
Tobias hadde bæsja MASSE på treninga, haha! Har jo gitt han laktulose de siste dagene, for han har slitt sånn med magen. Og i dag løsna det visst, og jeg er veldig glad jeg slapp å ta den bleia! [8D][:D]

FERDIG MED EKSAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Nå er mini hos faren og jeg skal grille, drikke øl og på byn og feire at jeg er ferdig med eksamene for i år!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Hjemme fra København. Hatt en kjempe fin tur og virkelig SHOPPET!!  n
N har fått sykt masse nye klær. Shortser, t-skjorter, bokser, leker, sokker, boxere osv. på meg ble det tre topper og to nye bukser[:)]

Koselig og ingen merket at jeg ikke drakk som alle de andre. Godt med Strawberry Daquari uten rom ja[:)]

N er på besøk hos kjøøresten sin i Drøbak med pappaen, så de koser seg nok masse. Jeg og samboeren har akkurat grillet ferdig ogg skal snart gå på butikken å handle. Ja, for engangsyld GÅ. Og der venter pakke til meg fra HM.

Fikk roser igjen da jeg kom hjem i dag. Det får jeg jo nesten hver fredag, og det er koselig hver gang.

Velkommen hjem Looney! [:)][:)]

Da har vi fått opp gardiner på stua! [:)] Ble ei helt anna stue! Fikk også opp en vegglysestake vi fikk til jul, kjekt med en pappa som fikser opp altså! [;)][:)]
Nå skal jeg stille meg foran tvn med rockeringen, før det etterhvert blir natta. Sliten jeg..

Vi ser på hus - igjen...har funnet et veldig stilig et som vi skal på visning på torsdag.

hvorfor leser jeg ikke til eksamen da tro[8|]

velkommen tilbake til gamle landet, looney[:)]

får vi se huset da?

Back
Topp