Endelig fredag! *skravla*

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her våkna ungene rett før kl 7, helt greit. Jeg har vært litt helt i natt da, nødlanda et fly midt ute på et vann - men det gikk bra!
Mamman min er en engel og kommer og kjører ungene i bhg i dag, så jeg kan dra på Step&Styrke kl 9! [:)] Etterpå er det rett hjem for å vaske litt klær og sånn, før jeg skal oppover i bhg på foreldrekaffe enten kl 14, 14.30 eller kl 15. De har skrevet 3 tidspunkt nemlig, rimelig lettvint!
Mamma er en engel atter en gang i ettermiddag, for hun kommer og henter oss i bhg og kjører oss hjem etterpå. Vi skal nemlig på o-løp prisutdeling kl 18.30, og om jeg skal gå hjem fra bhg, så rekker vi det knapt. Må jo ha litt middag før vi drar, også er det et lite stykke å kjøre for å komme oss dit.
I kveld blir det avslapning etter en travel dag!

Ha en fin og flott fredag dere! [:)]

mårnings[:)]

her er barna levert og mannen på jobb, jeg har akkurat spist og en del å gjøre i dag. så nå at vi har glemt å sende med maria syltetøyglasset og hermetikkboksen som sto klar, de skal visst laget et eller annet. drar til skolen snart, bare ordne meg først.

fin fredag[:)]

Suki: Send snøen ned hit..Jeg vil ha snø[:D][:D][:D] masse av det og[:D][:D][:D] elsker snø

Vel vel jentene er i bhg og jeg har hatt ei skikkelig hardtrening puh..Den der elipsemaskinen tar godt gitt ..Kjenner det etter 20 min på den. Men godt er det[:D]

I dag da vi kom i bhg så ble jeg fortalt at i går var det en av dem som jobba der heter også Heidi. Jeg kjenner henne. Men ungene ble litt usikker., For den ene ungen spurte ped leder om hun kunne springe på gangen og da sa hun spør Heidi. Og det gjorde jo ungen[;) og jenta mi sa jo sefølgeligt ja[:D][:D][:D]
Så nå er det lille Heidi og store Heidi i bhg[:)]

Planen i dag er å komme meg ut å gjøre noe shopping til Vilde..Hun trenger nemlig mer votter og slikt noe..Hadde jo ikke noe som hun kunne arve fra Heidi siden det var feil årstid..Ja dere sjønner[;)]

Skal treffe ei vennine der også som har ei jente på litt over 3 mnd[:)] Blir koz

Jeg har trent, nå står det boller til heving, så jeg hopper i dusjen i mens! [:)]

Jupp, jupp.. 0550 sto det 3 barn på døren og mente det var morgen!![>:] Det skjer IKKE igjen i morgen for å si det slik. Planleggingsdag her i dag og de har nesten ikke gjort annet enn å krangle. Så nå har de lagd egne husregler som henger på kjøleskapet slik at vi er enige om hvordan vi er her hjemme[;)][:D][:D][:D]

Jeje... snart middag og kos med mannen i kveld.[:)][:)]

Superflinke barn i bhg, Tobias sang og styra på verst! [:)] Artig! [:)]

To superduperstolte unger som mottok sølvpremiene sine i kveld [:)] A mor sjøl fikk jo faktisk bronsepremie hu og, så jeg fikk litt lønn for strevet med å renne i skog og mark med småtrollene [8D]
Nå spiser ungene kveldsmat, overtrøtte og fæle, men etterpå skal jeg kose meg med gullrekka og slappe av!

Suki:[&o][&o]

Enda en busy dag her i huset. Først levering av N i ny bhg, så jordmor, så siste vasking i gamle leiligheten, så shopping og lunsj med venninne, så stor handling av mat, hjem med alt greiene, henting av N, laging av middag og vasking av hus. Ikke rart dagene flyr....

Jordmor gikk ikke så bra. Blodtrykket er blitt mye høyere siden sist, og litt spor av proteiner i urinen. SÅ jeg må følge med om jeg blir i dårligere form osv. Skal tilbake for en ekstra sjekk om en uke. Jeg mistenker at dette kommer av stress, stress og atter stress. Blir sikkert enda bedre da jeg er ferdig med avspassering neste uke og skal begynne jobbe igjen[&:]

I  morgen kommer en del familie på etterskudd feiring av N sin bursdag, og N mener han blir 5 år for han fylte jo 4 sist gang han feiret[:D][:D]

Ellers har N vanvittig skravlekick om dagen. I dag har han skravlet i ett sett fra kl 07.30 da han sto opp til han sovnet 20.30. Søt og god, men litt intens er vel gode ord. Det er jo lov å holde munn i to min i løpet av en dag, er det ikke?

ORIGINAL: suki

Ta det med ro fremover Looney! Helsa først!

Hørte ikke!! *holder seg desperat for ørene*

suki: [&o][&o] tragisk [&o]
Looney: sier som suki, ta vare på deg selv!!

Om noen av dere så Home and away i dag, og tenker å se det på mandag og tirsdag... vel, don't. Jeg har nettopp sett det på You Tube, og det er noe av det verste jeg har sett.

Back
Topp