endelig fredag og helg - prat da!!

Looney

Forumet er livet
VIP
[:D]

God morgen! [:)]

Litt trøtt jeg, hadde NM i hosting da jeg la meg i går... Men nå er det fredag, sola skinner, og jeg skal snart på trening! [:D] Blir step&styrke i dag.
Ikke så mange planer resten av dagen. Tenkte å begynne på helgavasken om det er mulig, men ungene krangler så mye for tiden at jeg må være fredsmegler hele dagen.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Endelig en fri dag, eller eksamenslesedag[:)] Sov til jeg ble vekket av Nicholas kl 08.17 i morges. Vi trengte å sove litt alle mann tror jeg. N har væt trøtt og meget sur denne uken fordi vi må opp tidlig og han må vekkes om morgenen. Nå sløver jeg litt med hustitting og bv før jeg skal åpne min kjære bok om Barnefattigdom. Så etterpå blir det solig + shoppingfør henting i bhg og hjemmelagetpizzakos i kveld.

Hele helgen skal brukes til konfirmasjoner[X(] Lørdag her i området og Drammen på søndag. Heia for helg

Hjemme fra trening! Fin time, og etterpå dro vi til bestis på iste og kake! Er jo fredag, så det får være lov! Får trene litt hardere i morgen, så er jo kaka borte. Skal på middag hos bestis i kveld, når sambo kommer hjem. Blir skikkelig koselig! Vi passer katta til mamma og pappa også i helga, siden de er på Østlandet, så jeg burde vært der i ettermiddag... men spørs om vi rekker det, kanskje vi må ta det etter middagen istedet... jeg har jo ikke lappen, og Tobias har ikke sykkelhjelm. Vi får se om vi får fiksa biffen!

mandy4: Tobias også skulle visst fullammes til han var litt over 8 mnd.. noe mat var IKKE aktuelt! Ble litt kaos det der, særlig siden han ikke ville spise med andre folk i rommet... hehe.

Nå er jeg helt skutt[:o] Jobbet ute i hagen i hele ettermiddag/kveld. N ble så sliten og trøtt så vi måtte gå inn og han ble lagt. Nå er håret farget og kroppen vasket. Klødde overalt av dyr, kvister og hagedrit. Resten av kvelden skal det sløves, sløves og atter sløves.....

Sender gubben (som er fadder) i seremonien i kultursenteret i morgen så får jeg trent[:)] Så drar vi alle på feringen etterpå. Jeg MÅ nemlig trene i morgen kjenner jeg. For jeg rekker det ikke på søndag for da er det en times kjørevei + tidligere feiring som skal rekkes....

ORIGINAL: suki

Ødelagt jeg også! Tar på å jobbe så mye. Får ikke lørdagsfri før langt utti juni heller!! [X(] 

Så kjedelig da Suki[&o]

Jeg tar kvelden nå. Natta alle sammen[:)]

bra det er litt helligdager i mai, da suki[:)] snart er det ferie å

Back
Topp