Endelig fredag 11 juni

Looney

Forumet er livet
VIP
Helg!!!

Straks jobb, og siste dag før ferien. Tror jeg har tre trillioner ting som MÅ gjøres i dag[&:] Jeg og N spiser middag hos mamma i kveld for gubben er jo på denne dumme messa og jobber, uten overtidsbetalt[&:]

Men mandag er det ferie

god morgen! [:)]

Blæh, for en dag! Jeg har enda mer vondt i ryggen i dag enn i går, Ida har våkna med øyekatarr også skal jeg på jobb i kveld! Sambo har HELDIGVIS avspasering i dag, så han ringer legen mens jeg er på Step&Styrke, og tar med Ida dit om jeg ikke er ferdigtrent innen da. Håper egentlig han får time etter 10.15, så kan vi ta med Tobias også, for han sliter jo sånn med magan og navlebrokket sitt.
Tenkte å høre med lillesøs om hun kan være back-up for meg på jobb i kveld, for om jeg ikke blir bedre i løpet av dagen, så går det ikke.

Ute skinner sola, det er allerede 17 grader, så sånn sett lover det bra! [:)] Blir nok en fin oppladningsdag til det store sykkelrittet i morgen for sambo [;)]

Ha en fin fredda jenter! [:)]

Deilige fredag!
Har Marcus hjemme i dag, for jeg har fri så da skal vi koooose oss!
Skal snart dra for å trene sammen med en kollega og sønnen hennes, så får gutta herja fra seg på barnepassen.
Etter det blir det en tur til byen for å se etter kjole, før vi suser på Harrytur til Nordby..

ah i dag er formen på topp[:D][:D][:D][:D] endelig helt frisk[:D][:D][:D][:D]

Kidsa er i barnehagen og jeg har hatt hardtrening, var helt hærligt at kroppen fungerte så bra[:)][:)] Mtp at jeg har vært syk en stund...

Tenkt å gjøre noe så kjedeligt som handla inn mat i dag jeg..Jeg blir alene med kidsa i helga og har lovt Heidi pølsefest idag[:)]

Nei får komme meg i gang[:)]

Holy malony, det var varmt på trening i dag! [:o] Ene sikringen i lufteanlegget hadde gått, og det var gruuusomt i aerobicsalen. Da jeg var ferdig 10.15, så oppdaga jeg melding fra sambo - Ida skulle til legen 10.20 [8D] Da var det bare å løpe til barnepassen, hente Tobias og løpe til legesenteret, heldigvis ligger det i samme bygning. Rakk det faktisk ikke, enda vi var der 10.17. Legen var visst FØR skjemaet, for en gangs skyld. hun fikk salve til øya, så får tro det blir bra nå da. Var ikke så veldig kamp å få salva på henne heller, men hun er jo ikke så betent nå som det hun var sist hun måtte ha salve.
Nå leker sambo og ungene ute litt, før vi skal spise lunsj. Har skydd over her, men er 20 grader. Snart kommer lille nevø også, han skal være her i dag.

Har aldri hatt så mye å gjøre på jobb noen gang jeg som i dag[&:] Fikk ikke dratt hjemover før etter fem, og det på en fredag da gitt. Men men nå er det ferie i halvannen uke og det trenger jeg. Har bare hundre ting som må gjøres før ferie...nå roper N her at han må bæsje[:D][:D]

Travel dag på jobb her og i dag. Var der bare i 2 timer, men solgte 15 par bare på den tiden, og det er liksom vanlig på en 5-timers dag det... Fikk inn masse penger også, så tydelig at folk har fått feriepenger.
Men altså, hva er det som får folk til å tro de får kjøpt sko etter stengetid? Vi har dessverre ikke gitter på butikken, men alle rundt oss har, vi ligger midt i senteret. Da de andre hadde stengt gitteret sitt, og jeg stod tydelig over kassa og telte penger, så kom det faen meg 2 kunder og trodde de fikk kjøpt sko! [8|] Jeg fortalte dem at jeg hadde stengt, og avsluttet kassa. Han ene syntes det var greit, og la av skoene. Hu andre ble potte sur! [:'(] Altså, hu får følge med på klokka da!!!

var svigerinna mi å hadla hos deg? skulle ha joggesko til en liten snart 2 åring[:)] hadde med seg mora si å sikkert, as usual[:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

var svigerinna mi å hadla hos deg? skulle ha joggesko til en liten snart 2 åring[:)] hadde med seg mora si å sikkert, as usual[:D]

Hm, jeg hadde henne ikke som kunde nei, men hun kan jo ha vært der! [:)]

For tidlig å legge seg tro??[8|]

Dau sliten jeg, og hypp på å sove, sove og sove.....

Men blir vel sittende litt til antagelig[:)]

ORIGINAL: suki

Irriterende ja skrållan! Hos oss hender det folk kommer 19.55 for å se på store ting som stellebord, vogn og bilstol. Ting man gjerne bruker en stund på å bestemme seg for. Fatter ikke at de ikke beregner litt bedre tid for sånt! Også alle de som går og titter og titter og titter på små filleting som vaskekluter og smekker etter at klokka har passert 20. Vi teller og driver med oppgjør og de merker ingenting! [8|]

Jeg drikker kaffe med baileys og hoster for harde livet. Blir sprø snart. Samboern har besøk av broren sin og de har sett på fotball, og nå film!
Jobb på meg i morgen (som vanlig [&o]).

Ellers ble det litt nye klær på tullene i dag og nå istad svidde jeg av 1300 på matvarer når jeg egentlig bare skulle ha litt lørdagsgodter!

Ja, jeg skjønner meg rett og slett ikke på folk jeg! De MÅ jo merke at senteret stenger rundt dem, og sorry - de er ikke så viktige at jeg holder åpent lenge etter stengetid pga dem. I allefall ikke når de ikke var i butikken kl 20, men kom noen minutter etterpå. Hadde de kommet 19.55, så hadde saken vært annerledes.

Back
Topp