Endelig fred og ro!!

lenemor

Forumet er livet
Fytti he****te altså for en kveld!! G dro inn til svigers rett etter middag fordi de skal legge noe slanger opp til brønnen slik at vi får vann... lillebror har vært skikkelig grinete i hele ettermiddag, og det ga seg selvsagt ikke da pappa dro, og i tillegg bestemte storesøster seg for at dette var dagen for å terge vettet av både mor og bror - hun gikk etter broren og dro han i føttene da han gikk, holdt fast hodet, tok fra han leker, etc. og da jeg ba henne gi seg var hun "veeeldig opptatt" av noe leker som hun kastet i gulvet så det smalt og dundret mens hun sang for full hals - jeg holdt på å klikke. Var en lettelse da jeg kunen gå og legge lillebror, han sovnet på tre minutter.... Storesøster holdt det gående en stund til, men nå er hun endelig i seng, jeg har fått ryddet opp i alt rotet, og det er stille... og han faren som skulle være tilbake før leggetid? Kanskje han mente vår leggetid? [8|]

Tror jammen meg at jeg ikke hadde vert FULLT så tolmodig med storesøster! det å dra etter beina er jo skadelig! iiiiiiiiiiiiik[&:]

Det er på de dagene Linnea er på det humøret at jeg er veldig glad vi har bare ho [8D]
Da hadde jeg fort fått lyst til å ta den ene og slå den andre altså [:@]
Og de mannfolka er jaggu ikke noe bedre noen ganger altså!!!!!!!
Det er noe som heter tid, og så er det noe som heter mannetid...... [8|]
Og den mannetida er ikke lett å bli klok på iallefall [>:]

Håper ungene sover godt nå, og at du får slappet av og nyte litt alenetid [:D]

ORIGINAL: Actrine

Tror jammen meg at jeg ikke hadde vert FULLT så tolmodig med storesøster! det å dra etter beina er jo skadelig! iiiiiiiiiiiiik[&:]

Tro meg, jeg var IKKE tålmodig!

Her blei det stille med EN gang i dag.. [:D]
Han blei vel utslitt av fjellturen i dag.. Hehe..

Her var vi:
http://www.visitsunnhordland.no/no/Produkt/?TLp=337488

Han var LITT skuffa fordi han ikke så huset vårt fra toppen der da..
Bilder ligger forøvrig på facebook, så det gidder jeg ikke legge inn her.. [8D]

Huff, hørtes ikke noe særlig ut!! De små får virkelig testet ut tålmodigheten på oss[;)]

Back
Topp