Endelig forsamtale

Tiks

Forelsket i forumet
Ååååå, jeg er så glad endelig har vi fått time til forsamtale på Riksen. Er det noen som vet ca ventetid på IVF etter forsamtale?

Skal dere rett på ivf? Jeg hører til porsgrunn og har aldri mått vente lenge etter å ha fått foten på innsiden... Men vi hadde 3 inseminasjoner først, og brukte god tid på det, for jeg følte meg ikke klar for ivf, med en gang. Men det er jo selvfølgelig forskjellig fra person til person om hva en skal igjennom... Håper du slipper og vente lenge nå som forsamtalen er her. Lykke til.

Vi hadde forsamtale på Riksen den 4 mars 11 og begynte på sparay den 17 mai ... Det forsøket ente negativt og ventet da 3 mnd før neste forsøk

Jeg startet på sprayen 10 dager etter forsamtalen :) Pga. jeg var på syklusdag 10 på den dagen samtalen var. Så det var ingen ventetid for meg i hvert fall. Det er det ikke nå heller :)

Så fint å høre dere :-) vet ikke hvilken behandling vi skal ha. Eneste vi vet er at mannen min har dårlig bevegelighet på svømmerne. Skal ta sædprøve for 3.gang nå.

Vi var på oppstart/forsamtale i går og fikk egentlig tilbud om å starte med det samme (AID da). Men vi skal vente til over sommeren pga bryllup og jobbskifte og litt flytting og slikt.

Back
Topp