Ilona85 Glad i forumet 25 Feb 2007 #1 nå er vi endeli kommet oss i større leilighet. gra ei lita 2-roms på 65kvm til ei stor 3-roms på 90kvm[:D] deilig! bilder kommer senere
nå er vi endeli kommet oss i større leilighet. gra ei lita 2-roms på 65kvm til ei stor 3-roms på 90kvm[:D] deilig! bilder kommer senere
MinaMor Forumet er livet 25 Feb 2007 #2 ja det kan jeg tenke meg var godt ja! GRATTS! kose deg på stor plass[;)]
Hot*Mama Gift med forumet 25 Feb 2007 #3 ORIGINAL: Ilona85 nå er vi endeli kommet oss i større leilighet. gra ei lita 2-roms på 65kvm til ei stor 3-roms på 90kvm[:D] deilig! bilder kommer senere SÅÅ deilig, grattis!!
ORIGINAL: Ilona85 nå er vi endeli kommet oss i større leilighet. gra ei lita 2-roms på 65kvm til ei stor 3-roms på 90kvm[:D] deilig! bilder kommer senere SÅÅ deilig, grattis!!
Nøstet Lesehest. :-) VIP 25 Feb 2007 #5 Gratulerer så mye med ny leilighet. Gleder meg til å se bilder.[:D][:D][:D]
Buffi Forumet er livet 25 Feb 2007 #7 ORIGINAL: MinaMor ja det kan jeg tenke meg var godt ja! GRATTS! kose deg på stor plass[;)] Signere denne eg[:)] Så kult da[:D]
ORIGINAL: MinaMor ja det kan jeg tenke meg var godt ja! GRATTS! kose deg på stor plass[;)] Signere denne eg[:)] Så kult da[:D]