Endelig finvær!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Etter en fantastisk helg i Oslo var det deilig at finværet fortsatte hjemme også!
Men typisk at man da har blitt syk, hoster og er helt tett i nese/hode/ører og ALT
MEN - finværet må nytes, så her er det klart for besøk av eldste søster med familie og grilling =)
Håper alle har det fint =)
 
Jaaaa, her også har finværet kommet :) Kjempedeilig i går så vi hadde utedag med grilling ute. Samme temperatur idag, men litt mer overskyet.

Det skal visst fortsette til og med torsdag, så blir det noen dager med regn, før finværet fortsetter igjen :) satser på litt stabil varme snart nå....

I morgen skal vi på bilutstilling på Obs, en tradisjon vi ikke har vært med på på et par år nå :)
 
Så bra at dere har fått finvær. :) Bilutstilling hørtes morsomt ut *trinemor*. God bedring Fru H!

Jeg greide klønete nok å slå kneet hardt i et bordhjørne på fredag, selvfølgelig det hjørnet der lillesøster har gnagd av hjørnebeskytteren. Trodde jeg var litt bedre i går, og litt overoptimistisk dro vi på hyttebesøk 2-300 meter fra bilvei. Trodde ikke jeg skulle komme meg hjem igjen, og i dag humper jeg rundt på krykker. :( Med litt hobbysaker og et planteprosjekt gikk det veldig bra med en innedag i dag, men det blir krise hvis det tar lang tid før jeg kommer meg ut alene med ungene igjen. 
 
Uff, det hørtes ikke noe godt ut! :(
Håper det blir bra fort!

Husker vi var endel på bilutstilling med pappa da vi var mindre. Det var utrolig moro =)
 
Back
Topp