ENDELIG fikk jeg en god opplevelse på ultralyd

Heidi:)

Glad i forumet
ENDELIG fikk jeg en god opplevelse på ultralyd! :D Var der idag... trodde jeg var 10 uker,men hun målte fosteret til 9+2... sist jeg var på ultralyd (i uke6) så hun andre gyneokologen ingenting, så jeg ble VELDIG bekymret..gått og tenkt så mye på det i juli...er fostersekken tom? osv.. var veldig deilig å få en bekreftelse! Det lå en frisk og sunn liten krabat inni magen som sprellet med armer og ben..hihi :D

Ååååååå, så bra da!! Herlig forsikrende følelse alltså! :)

Jaaa :) bare sitter og ser på ultralydbildene hihihihi...var HERLIG! Nå får jeg lyst å løpe ut å kjøpe babyklær :D

Heihei, får lyst på UL selv jeg. Er 9 uker påvei idag og forskjellen fra forrige svangerskap er at jeg er i superform denne gangen..har kun vært skikkelig kvalm i to dager. Dette er jeg jo evig takknemmelig for, men nå begynner jeg å bli redd for om det er noe galt. Jeg klarer ikke kjenne noe livmor når jeg ligger, gjør dere det? Husker ikke når jeg kunne det sist....men magen min er veldig oppblåst og flere damer har allerede sett på meg at jeg er gravid. Fikk ikke time hos jordmor før i uke 15, det er jo sååå lenge til:(

Åhh..jeg fikk heller ikke jordmortime før om lenge..uke 16 tror jeg.. så jeg ringte heller en privat jordmor,og er kjempefornøyd :) det koster litt da, man kan jo få det gratis andre steder om man bare har litt tålmodighet :p Jeg kjenner en sånn "kant" nedenfor navelen om morningen når jeg ligger på ryggen..aldri vært gravid før, så vet ikke når det er vanlig å kjenne det? hmm... svangerskap er jo forskjellig da, så det at du ikke kjenner så mye nå burde du kanskje bare nyte?? :D

åååhhh, så bra!
Har tenkt på deg :)
Regna med at det bare var det at du var kommet kortere enn du trodde (husker at vi hadde mens samtidig, men du hadde IKM ei uke senere enn meg mener jeg?) :)
Håpa i alle fall virkelig det bare var det!! men skjønner veldig godt du ble bekymra etter den UL-opplevelsen.
Sååå glad på dine vegne!

Ååååh tusen takk for det *pira* :) Koselig du har tenkt på meg!!! Jeg har vært litt småbekymret i det siste, og vært litt lite aktiv her inne den siste tiden..men nå ble jeg virkelig positiv og lykkelig glad, så ... :D

Åååååå så bra!!!! Herlig herlig :))))

Back
Topp