Endelig ferdig :)

Den ble kjempefin! :)
Hva blir neste prosjekt ut? :)

Så kjempefint det var! :)

Nydelig ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjempefint!! :) Jeg har lagd et lignende i lyseblått, men med litt annen kant og gleder meg sånn til å ta det i bruk :D

så fint det var :-)

Den ble kjempefin! :)
Hva blir neste prosjekt ut? :)

Takk :) Ja jeg har da en lei tendens til å begynne på litt mange prosjekter samtidig, så har to tepper til som er under produksjon, men de er litt raskere å lage. Dette var med pinne 2,5 så jeg følte at dette måtte jeg bli ferdig med først :) Så har jeg også fått litt dilla på å hekle kluter :)

Men dette skal jeg bli ferdig med først (jeg har valgt en litt dyp rolig lillafarge) :
20b-1.jpg

Takk :) Ja jeg har da en lei tendens til å begynne på litt mange prosjekter samtidig, så har to tepper til som er under produksjon, men de er litt raskere å lage. Dette var med pinne 2,5 så jeg følte at dette måtte jeg bli ferdig med først :) Så har jeg også fått litt dilla på å hekle kluter :)

Men dette skal jeg bli ferdig med først (jeg har valgt en litt dyp rolig lillafarge) :
20b-1.jpg
Jeg har også et par-tre UFO-er :P
Strikker ullbukse til Thale f.eks som jeg gikk tom for garn til for å få ferdig de siste 2cm på siste beinet..
Hentesettet til frøkna i magen er så og si ferdig nå, men jeg har jo planer om å strikke minst to sett til i andre str :P
Og jeg har en genser til meg selv i en pose, ligget siden i fjor...
Mannen ønsker seg en ullgenser, og jeg har veldig lyst til å strikke en til han, meeeen jeg må jo bare få ferdig til frøkna i magen først ellers rekker jeg ikke få det ferdig før det er for smått :P hehehe

Åh, så fint! Jeg og vil være like flink! :)

Sååå alldeles nydelig! Utrolig flink :) skulle ønske jeg kunne lage sånt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så nydelig teppe:) flink er du!!

Back
Topp